For mange mandlige kønshomoner...
Fra : Melanie

Dato : 28-03-06 08:47

Hej Ng

Jeg prøver på at blive gravid, men har ikke været heldig endnu. Vi startede
på det i sommers, og fik taget blodprøver hos lægen i sidste uge. Jeg fik
svarene i dag, og alt var vel, men dog havde jeg lidt flere mandlige
kønshormoner end normalt er for kvinder. Hvad betyder det? Min læge snakkede
om at det var en god idé at jeg kom til scanning? Hvorfor? Hvad kan hun se
der? Jeg har kun hørt om scanning i forbindelse med gravide, men det er jeg
jo netop ikke.
Jeg håber nogen kan svare mig.
Mvh Melanie

Fra : BA

Dato : 28-03-06 09:51

Du har muligvis PCO.

Du er muligvis lidt overvægtig, ved en bestemt kur, kan det reguleres, men
det er ikke nok at sulte sig - tvært i mod, men læs først om PCO på nettet,
og få at vide, om det er det lægen tænker på.

http://www.helse.dk/artikler/detail.asp?id=86

http://www.pcoinfo.dk/

http://www.dr.dk/DR1/laegen/Programmer/2006/060105/20060130175125.htm

--
Venlig hilsen
Birgitte A.

OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Fra : Melanie

Dato : 28-03-06 18:43

"BA" <paogbaZEBRA@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Venlig hilsen
> Birgitte A.
>
> OBS: Fjern dyret fra min emailadresse ved direkte henvendelse

Hej Birgitte

Tak for svaret. Gode links. Jeg blev klogere *S*

Mvh Melanie