Pegefølsomme knapper fungerer mystisk
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 20:50

Pegefølsomme knapper virker på en ny måde jeg som ikke har bedt om.

Der kommer dette frem i et gult vindue når man sætter markøren på knappen:
"Klik her for at aktivere og bruge dette objekt".

Det har jeg aldrig set før, hvordan får jeg den til at holde op med det ?

Håber på hjælp her...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 27-03-06 21:13

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev:

>Der kommer dette frem i et gult vindue når man sætter markøren på knappen:
>"Klik her for at aktivere og bruge dette objekt".

Kig på Internetindstillinger => Sikkerhed => Internet => Custom
Level (brugertilpasset?) => Scripting of Java Applets (?) =>
Tillad.
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 21:35

> Kig på Internetindstillinger => Sikkerhed => Internet => Custom
> Level (brugertilpasset?) => Scripting of Java Applets (?) =>
> Tillad.

Har lige checket det står som det skal. Når man starter siden op står der:
"Tryk på mellemrum eller Enter for at aktivere dette objekt".

Er det mon et hotfix eller opdatering som har lavet det møg

Fra : John

Dato : 27-03-06 22:12

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Er det mon et hotfix eller opdatering som har lavet det møg

Jep, noget activex rettigheds-fnadder:
http://www.computerworld.dk/art/32935?a=search&i=0

Slet KB 912945 i Tilføj/Fjern programmer. (sæt flueben i Vis Opdateringer).

Opdateringen er ikke-kritisk og kan slettes uden problemer.

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 22:56

> [...]
> Opdateringer).
>
> Opdateringen er ikke-kritisk og kan slettes uden problemer.

Du skal have mange tusind tak, det var dét som var problemet

Microsoft skriver godt nok under af-installationen at der er en række
programmer som ikke længere vil køre korrekt men mon ikke det blot er for at
skræmme folk fra at gennemføre af-installationen.

Fra : John

Dato : 27-03-06 23:29

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Du skal have mange tusind tak, det var dét som var problemet

Velbekomme!

> Microsoft skriver godt nok under af-installationen at der er en række
> programmer som ikke længere vil køre korrekt

Skriver de ikke 'muligvis'?...har ikke observeret problemer overhovedet

> men mon ikke det blot er for at skræmme folk fra at gennemføre
> af-installationen.

Sikkert eller blot en juridisk standard-formulering a la: 'vi har jo advaret
dig, så du skal ikke brokke dig'...men når IE7 kommer, så slipper vi jo
ikke..nå, dén tid, dén sorg! :)

Håber blot, at Maxthon browser kan køre IE7..til dén tid..

Mvh John

Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 23:36

> Velbekomme!

> Skriver de ikke 'muligvis'?...har ikke observeret problemer overhovedet

Jo det er rigtigt, sorry.

Fra : John

Dato : 27-03-06 23:55

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo det er rigtigt

Hehe..verdens rigeste Bill, der jo er en dygtig købmand, laver dermed en
juridisk hel-gardering, så du ikke sagsøger ham, hvis computeren går død.

Bill har helt sikkert (i dag) en hærskare af højt betalte jurister, der ta'r
højde for dén slags..:)

Mvh John