Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Adresse-linie i Internet Explorer
Fra : Ukendt

Dato : 27-03-06 20:40

Jeg har lige installeret en ny Windows XP og Internet Explorer kørte til at
starte med fejlfrit men nu sker der det at den ikke kan huske de sidste
Indtastninger (autoforslag til hjemmesider) mere.

Hvad kan der være sket ? Jeg kan ikke mindes at jeg har lavet noget om...

Maskinen er fuldt opdateret i Windows XP og ligeledes er Mc Affe
virusscanneren med tilhørende programmer.

Håber på svar...

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ronny

Dato : 01-04-06 06:47

"Kim Larsen" <kla2(a)get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har lige installeret en ny Windows XP og Internet Explorer kørte til
> at starte med fejlfrit men nu sker der det at den ikke kan huske de sidste
> Indtastninger (autoforslag til hjemmesider) mere.

Hvis du har installeret alt fra nyt, så er IE "hukommelse" blevet slettet,
og kan derfor ikke huske din sidste indtastninger.

- Ronny

Fra : Allan Bojsen

Dato : 02-04-06 21:58

On Sat, 1 Apr 2006 07:47:03 +0200, "Ronny" <ronny@hackermail.com>
wrote:
> [...]
Tjek at den kan huske din oversigt nogle dage:
Funktioner > Internetindstillinger >
Antal dage siderne skal gemmes...
Her angiver du et "højt" tal. Så skulle den gerne kunne huske de
tidligere indtastede hjemmesideadresser.
***
Allan Bojsen
www.nettips.dk - tips til internettet