Bagemaskine: Hvilken?
Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-03-06 16:04

Efter at ha' læst en masse gode indlæg og anbefaling af bagemaskine, vil jeg
oxo ha' een. men hvilken?

I denne uge har både Liddl og Netto en bagemaskine for 299 kr

Er der nogen af dem, I kan anbefale? Evt. det modsatte??
--
Venlig hilsen
Pernille Lauridsen

Kunsten er, at undgå
at virkeligheden forstyrrer dine drømme

Fra : Gainsbourg

Dato : 27-03-06 17:05

Vi købte vores i Netto i sin tid og kan ikke anbefale den nok

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Fatter Brik

Dato : 27-03-06 17:18

Jeg har lige kigget på den de har i Netto - den ligner min melissa fra Fakta
til forveksling - Melissaen er fremragende.

:)

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 27-03-06 17:57

On Mon, 27 Mar 2006 17:04:04 +0200, "Pernille Lauridsen"
<pl@praxis-it.nospam> wrote:
klip

>Er der nogen af dem, I kan anbefale? Evt. det modsatte??

Jeg har en Melissa til salg i dk.marked.privat.hus-og -have
mvh Ebbe

Fra : Kasper Hyllested

Dato : 27-03-06 18:14

"Pernille Lauridsen" <pl@praxis-it.nospam> den 27. marts 2006 kl. 17:04
+0100 skrev:

>Er der nogen af dem, I kan anbefale? Evt. det modsatte??

Vi købte også Melitta-modellen i Fakta for nylig - og den er vi særdeles
godt tilfredse med.

Mange hilsner

Kasper Hyllested
www.hyllested.net

Fra : Carina Hansen

Dato : 27-03-06 19:09

"Kasper Hyllested":

> Vi købte også Melitta-modellen i Fakta for nylig - og den er vi særdeles
> godt tilfredse med.

Lyder godt. Overvejer også at købe den Netto har på tilbud. Følger der
opskriftbog med? Og deler I ud af jeres? :)

VH
Carina

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-03-06 05:33

> Lyder godt. Overvejer også at købe den Netto har på tilbud. Følger der
> opskriftbog med? Og deler I ud af jeres? :)

Der fulgte en fantastisk opskriftsbog med vores (fra Netto).

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 27-03-06 21:55

Fra reklamerne:

Liddl:

Kapacitet 1250 gram. 15 timers forprogrammering og 12 bageprogrammer med 130
progtamvariationer inkl. 80 minutters hurtigprogram. Desuden med LCD
display, gennemsigtig låg og signal for tilføjelse af frugt og nødder. Inkl.
slip-let bageform, målebager, måleske og dejkroge. Holder på varmen i op til
1 time.
850 Watt

Netto:
Bagemaskine, 600 w. kapacitet 450-680 g. automatisk blanding, æltning,
hævning pg bagning af brød, 13 timers forprogrammering, 60 min. hold-varm
funktion, udtagelig bageform, vindue med låg, bageform, dejkrog med
non-stick belægning, inkl. målebæger

Hvad betyder forskellen på Liddl's 850 w kontra Netto's 600 w?
Er kapaciteten på Liddl's for stor?
Antallet af programmer imponerer mig ikke. Jeg ved, at jeg max. kommer til
at bruge 2-3 programmer.

Desværre er det først pengedag på fredag, så jeg har masser af tid til at
glæde mig

VH Pernille

Fra : Gainsbourg

Dato : 28-03-06 05:37

[snip en masse]
> Hvad betyder forskellen på Liddl's 850 w kontra Netto's 600 w?
> Er kapaciteten på Liddl's for stor?

Tjae, nu kender jeg jo ikke Liddl's maskine men pointen ved at have
bagemaskine (for mig) er at jeg kun behøver spise lækkert, friskbagt brød.
Da vi ikke er nogen stor familie, er størrelsen på Melissa bagemaskinens
brød rigelige - var de større, ville vi enten skulle spise daggammelt brød
eller smide ud hele tiden.

> [...]
> at bruge 2-3 programmer.
>
> Desværre er det først pengedag på fredag, så jeg har masser af tid til at

Plejer de ikke at blive udsolgt super hurtigt?

Med venlig hilsen
Gainsbourg

Fra : Lars Knudsen

Dato : 28-03-06 06:14

<pl@praxis-it.nospam> wrote:

> [...]
>
>I denne uge har både Liddl og Netto en bagemaskine for 299 kr
>
>Er der nogen af dem, I kan anbefale? Evt. det modsatte??

Vi købte den der i Netto.. Og den har bagt 4 brød tror jeg - og står
nu og samler støv. Blev kedeligt og trist i forhold til mine
hånd-æltede boller.

** Lars

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 30-03-06 08:00

"Lars Knudsen" <larsdelete@deletelandligt.dk> skrev i en meddelelse
> On Mon, 27 Mar 2006 17:04:04 +0200, "Pernille Lauridsen"
> <pl@praxis-it.nospam> wrote:
>
>Kan i finde en Funai bagemesteren brugt så køb den jeg har haft den i
15år den er bare god kostede ca 1000,00 dengang

begin 666 p.gif
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(.X@PX;X"`#L`
`
end