http://www.lokalvejviseren.dk/
Fra : BT

Dato : 27-03-06 15:51

Nogen der kender overstående??
Blev ringet op idag, om jeg kunne bekræfte og alt det der..

/Brian

Fra : jan@stevns.net

Dato : 27-03-06 16:35

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev :

>Blev ringet op idag, om jeg kunne bekræfte og alt det der..

Du legede vel forhåbentlig de 3 aber ?

--
jan@stevns.net

Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
dk.fritid.bil's hjemmeside

Fra : BT

Dato : 27-03-06 17:25

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du legede vel forhåbentlig de 3 aber ?
>

> --
> jan@stevns.net
>
> Stafetten - hvad hulen er det ? Find selv svaret på
> dk.fritid.bil's hjemmeside

Fik da forklaret pigebarnet at jeg ikke ville bekræfte noget som helst over
en telefon.
Og hvis de sendte ordrebekræftelse/regning til mig, kunne begynde at lede
efter deres penge i deres egen vejviser..

/Brian

Fra : Michael Korsgaard

Dato : 29-03-06 11:14

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

> Du legede vel forhåbentlig de 3 aber ?

Hehe.. Jeg plejer at sige til dem at de, med deres henvendelse, netop har
bekræftet overfor mig, at jeg IKKE behøver optagelse i deres register,
eftersom de jo ikke har haft synderlige problemer med at finde mit
tlf-nummer i første omgang!!...

Gad vide hvilke medier de selv bruger for at finde frem til mulige ofre??
Degulesider måske... Eller krak??

Og tag så lige et kig på denne her: http://www.vibrugerikke.dk/
Særdeles underholdende

/ Michael...

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 28-03-06 13:32

Hvor har de kontor ?

Fra : Leonard

Dato : 28-03-06 14:28

"Thomas Pedersen" <ff@ffff.fff> wrote:

>Hvor har de kontor ?

Ved at slå dem op på deres egen hjemmeside:

Lokalvejviseren I/S
Strandgade 36 D
1401 København K
Telefon :77887272

Slår man dette tlf.-nr. op på dgs.dk får man dette:

Inveture-Gruppen I/S
Wildersgade 51
1408 København K
77 88 72 00
77 88 72 72

Adressen giver 3 andre firmaer, men prøv da selv.
Og vurder så om de er en bombe værd eller de bare skal have lov at
brænde inde med deres ligegyldige skrammel ...

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 28-03-06 22:22

On Mon, 27 Mar 2006 16:51:27 +0200, "BT"
<brian.toft.remove.this@get2net.dk> wrote:

>Nogen der kender overstående??
>Blev ringet op idag, om jeg kunne bekræfte og alt det der..
>
>/Brian

Hold dig til de anerkendte. Altså TDC, Krak, Mostrup osv.
Her får du ihvertfald noget for de penge du lægger i projektet.

Held og lykke

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk - Hjemmesidedesign fra 1.000 kr.

Fra : KS

Dato : 30-03-06 16:20

"BT" <brian.toft.remove.this@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kender overstående??
> Blev ringet op idag, om jeg kunne bekræfte og alt det der..
>
> /Brian

De er total useriøse og man kunne fristes til at sige grænsende til
svindlere (men det siger jeg naturligvis ikke).
De prøvede ihærdigt at få mig i gyngen, men en sindig nordjyde lader sig jo
ikke sådan overtale af en hurtigsnakkende københavner-sælger.
De havde ved et uheld tidligere sendt mig deres såkaldte Lokalvejviser,
vedlagt en faktura til mig på en annonce, som ikke var der, men som de
påstod var tegnet af en anden medarbejder i firmaet. En medarbejder som de
havde fundet på vores hjemmeside, men som intet har med annoncering at
gøre - overhovedet.
I bogen var der til gengæld annoncører, som jeg kendte. Disse annoncører
kendte ikke noget til, at de var optaget i bogen, og efterfølgende har de
kun haft bøvl med firmaet, for at slippe fri fra dem.
For øvrigt har 'bogen' flere forskellige navne, alt efter hvilken side man
slår op på. Dette virker også ret underligt.
Nordjyske Stiftstidende har tidligere omtalt flere mindre firmaer, som var
blevet lokket til at lave annoncer på den måde, som du oplever.
Nej, hold dig langt langt væk fra dette firma.

//KS