Rolle 14 år!!!
Fra : Battlefield´s

Dato : 27-03-06 14:22

Hej
Vores havana orientaler (det hedder vist chokolade nu om dage) har
fødselsdag i dag. Hun bliver 14 år!!!
Hun er helt frisk bortset fra at hørelsen ikke er så god mere.
Så hun har nydt en dåse tunfisk sammen med de andre katte i dagens
anledning.
Hilsen Vibeke
www.battlefields.dk

Fra : Denise

Dato : 27-03-06 14:36

Battlefield´s wrote:
> [...]
> Hun er helt frisk bortset fra at hørelsen ikke er så god mere.
> Så hun har nydt en dåse tunfisk sammen med de andre katte i dagens

Mange tillykker til Rolle, håber hun må få en god dag
Vores Molly på 17 år hører heller ikke så godt, tror faktisk hun er stokdøv.
Hendes favorit er daggamle kyllinger.

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Battlefield´s

Dato : 27-03-06 14:48

"Denise" <reindel@*NOSPAM*c.dk> skrev i en meddelelse
> Mange tillykker til Rolle, håber hun må få en god dag
> Vores Molly på 17 år hører heller ikke så godt, tror faktisk hun er
> [...]

Rolle siger tak!
Daggamle kyllinger er vist ikke noget for hende, hun fik fjernet sine tænder
for flere år siden. Hun klarer sig fint uden tænderne, gummerne bliver helt
hårde og kan let klare tørfoder.
Hilsen Vibeke

Fra : ~M~

Dato : 27-03-06 16:42

Battlefield´s wrote:
> Vores havana orientaler (det hedder vist chokolade nu om dage) har
> fødselsdag i dag. Hun bliver 14 år!!!
> Hun er helt frisk bortset fra at hørelsen ikke er så god mere.

Tillykke med hende
/M

Fra : Kate

Dato : 27-03-06 16:48

"Battlefield´s" <battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> wrote in

> Vores havana orientaler (det hedder vist chokolade nu om dage) har
> fødselsdag i dag. Hun bliver 14 år!!!

Jamen, tillykke til Rolle. Sjovt nok så var jeg ikke i tvivl om at
Johan hørte glimrende lige indtil sin død i september 15 år gammel. Her
var det de indre organer som gav op.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 27-03-06 20:16

On 2006-03-27 15:21:31 +0200, "Battlefield´s"
<battlefield@SLET.mail1.stofanet.dk> said:

> Hej
> Vores havana orientaler (det hedder vist chokolade nu om dage) har
> fødselsdag i dag. Hun bliver 14 år!!!

Nøjj!
Stort tillykke fra mig og mine to årsunger (kun ni-og-et-halvt )

--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Hanne Engermann

Dato : 28-03-06 00:36

> [...]
> Hun er helt frisk bortset fra at hørelsen ikke er så god mere.
> Så hun har nydt en dåse tunfisk sammen med de andre katte i dagens

Et Mega stort til lykke fra mig også!
14 år! Så har hun da mange gode år endnu, og det med den ikke så gode
hørelse er vist noget, der ligger til de fleste katte .... uanset deres
alder ;>D

Med venlig hilsen
Hanne Engermann
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Peter

Dato : 28-03-06 13:52

Hanne Engermann wrote:
> [...]

Jamen tillykke fra mig og Tene. Tene er 18 og mangler et par måneder
inden sin 19. fødselsdag. Hun er frisk og rørig, bortset fra at synet
ikke er helt så godt som før. Det er dog nok til stadig at fange en mus
i ny og næ

Mvh
Peter