PCI-e og AGP grafikkort
Fra : Søren G

Dato : 27-03-06 09:18

Findes der nogle bundkort der har både en AGP port og ellers PCI-e porte for
resten ?

Jeg har ikke lige råd til også at skifte grafikkortet ud i denne omgang, så
jeg er lidt på jagt.

Ellers syntes jeg at jeg hørte noget om en PCI-e til AGP converter...Er det
noget som nogle herinde har erfaringer med ?

MVH
Søren

Fra : Zen

Dato : 27-03-06 11:48

On Mon, 27 Mar 2006 10:18:00 +0200, "Søren G" <not@validemail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Ellers syntes jeg at jeg hørte noget om en PCI-e til AGP converter...Er det
>noget som nogle herinde har erfaringer med ?

Ja, til AMD gør der. Det mest kendte er Asrocks

http://www.asrock.com/product/939Dual-SATA2.htm

John

Fra : ain

Dato : 27-03-06 21:45

"Søren G" <not@validemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ellers syntes jeg at jeg hørte noget om en PCI-e til AGP converter...Er
> det noget som nogle herinde har erfaringer med ?

det gør der..
Asus P5VD1-x
socket 775
www.asus.dk