MortenKjærum lyver Naziradio til at mordtr~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-06 06:40

I TV2 morgen 27.3 har den i årtier skatteyderlønnede
menneskerettighedspamper Morten Kjærum påstået at Radio Oasen har
truet med reel aflivning af samtlige danske muslimer

Den fjer som den meget velinformerede og professionelle Kjærum bevidst
fordrejer og misinformerer til 5 høns er Kaj Vilhelmsens meget
teoretiskem sagkuge og ufarlige analyse af, at man kun kan bekæmpe
den enorme terrortrussel fra Islam imod os ved ENTEN af udvise ELLER
aflive.

Politiken er på samme kollisionskurs med sandheden, når de fejloplyser
om Den Danske Forening demo i forgårs på Rådhuspladsen, som de kalder
Dansk Front arrangeret, og når bladets fórsides største artikel idag
påstår, at ifølge politiet er århusianske højreorienterede et større
voldsproblem end alle landets muslimgadebander og rockere.

http://messenger.adtech.de/r105/r.asp?G=1C41AG0G0G2047G156G4G0G

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-03-06 08:12

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> [...]
> påstår, at ifølge politiet er århusianske højreorienterede et større
> voldsproblem end alle landets muslimgadebander og rockere.

Det er dog utroligt, hvilke løgne og manipulationer "humanisterne" og
muhamedanerlobbyen kan finde på komme frem med. Men alle kneb gælder
åbenbart, når muhamedanervennerne skal hjælpes til at overtage magten her i
landet.
--
NoTrabajo

Fra : Bo Warming

Dato : 27-03-06 11:20

JYLLANDSPOSTEN HAR NETOP BEDT MIG OMSKRIVE INDLÆG, der er i
forlængelse af No Trabajos synspunkt nederst her. JP-debatredaktøren
ønskede mindre hårdt sprog vedr Kamal Qureshi - mon jeg er blid nok?

Censur via rudeknusning.

Kamal Qureshi bruger jævnligt nazi-metaforen, når han vil kalde DFs
indvandrings-kritik for "racistisk" , men da en advokat under
profetsagen sammenlignede Foghs behandling af flygtninge med naziernes
behandling af jøder, fandt Qureshi det opportunt at kritisere denne
grovhed.

Med rette har avisoverskrifter beskyldt ham for at tale med to tunger.
At det er værre end som så, fremgår af følgende oplevelser jeg har
haft med denne folketingsmand for SF.

2001 var der EU-folkeafstemning, og jeg deltog i et møde , hvor
Glistrup og Qureshi var talere, og jeg stillede spørgsmål, og et af
disse var i TV sammen med de to berømtheders svar derpå.

2003 gik jeg i optog sammen med Moses Hansen (med kors på hjul) og
Faderhus-sekten gennem Nørrebro, og i medierne kaldte Qureshi mig for
"nazist".

Jeg anlagde sag mod Qureshi og vandt i Byretten. For at vinde i
Landsretten (som han ankede til) meddelte Qureshi som belæg for at
kalde mig nazist, at jeg havde båret stort synligt hagekors på tøjet,
da han mødte mig første gang ved EU-mødet i 2001 !

Denne misinformation var ikke brugt i Byretten og overrumplede derfor
min advokat og mig. Mindsandten om ikke Qureshi fik Landsretten til at
omstøde Byrettens kendelse.

Af TV-optagelserne (som vi ikke havde med, da vi ikke var forberet på
dette) fremgår, at jeg ikke bar hagekors, hvilket iøvrigt ville have
været et absurd påfund af flere grunde. Dels har jeg ingen
tilhørsforhold til eller sympati for nazier, og dels ville det have
skadet Glistrups sag , som jeg var kommet for at _gavne_ ved EU-mødet

Men sagen var for lille til, at der kan ankes til højesteret, så jeg
lever med tilsværtningen fra det højtærede medlem af folketinget,
indvalgt for SF - som støtter de autonome i Ungdomshuset 100 m fra min
bopæl - et hus de holder BeZat, selvom det ejes af den private
kristne sekt, Faderhuset.

Som følge af nazibeskyldningerne har de autonome rettet talrige
hærværks-togter mod min villa, og smadret ruder, som jeg igen og igen
har måtte erstatte med brudsikker polycarbonat-plexiglas. Det sker om
natten, så politiet er magtesløst.

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro