64 bit og pentium?
Fra : Brian Olesen

Dato : 27-03-06 01:18

Hejsa
Kan nogen svare på, hvor det skiller?
Kan en P4 3.0 478 f.eks. være en 64 bit?

Hvordan ved man, om den understøtter 64 bit teknologi?

Mvh. brian

Fra : Lasse Jensen

Dato : 27-03-06 22:41

Brian Olesen wrote:

> Hejsa
> Kan nogen svare på, hvor det skiller?
> Kan en P4 3.0 478 f.eks. være en 64 bit?
>
> Hvordan ved man, om den understøtter 64 bit teknologi?

cat /proc/cpuinfo på mit system. Regner med du kører Windows, så google kan
nok hjælpe dig med et program, der har lignende funktionalitet.

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : Brian Olesen

Dato : 20-04-06 23:09

Hej Lasse

"Lasse Jensen" <fafler@gmail.com> skrev i en meddelelse

> cat /proc/cpuinfo på mit system. Regner med du kører Windows, så google
> kan
> nok hjælpe dig med et program, der har lignende funktionalitet.

Tja.
Jeg fandt: Intel (R) Processor ID utility og den postår hårdnakket at mit
system ikke er 64 bit, hvilket jeg nu heller ikke har påstået, men jeg synes
ikke rigtig jeg kan udlede, om det så bare er den version af Windows jeg
kører med der ikke er det, eller om mb plus cpu ikke kan køre det?
Nå jeg må vel leve med det lidt endnu.

Mvh. Brian