Kamp mod tredjeverden-indvandring? Tid ige~
Fra : Michael Laudahn

Dato : 26-03-06 22:25

....ÆGTE meningsfrihed, ikke vores parodi - altså a l'americaine:

http://www.halturnershow.com/index.html

Der findes en del at lære sig...

--
>.)

Unter blinden ist der einäugige könig.

http://worldimprover.net/

WICHTIG / IMPORTANT: islam-info:

http://historyofjihad.org/ - http://apostatesofislam.com/

Fra : @

Dato : 27-03-06 00:17

On 26 Mar 2006 13:24:39 -0800, "Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org>
wrote:

>...ÆGTE meningsfrihed, ikke vores parodi - altså a l'americaine:
>
>http://www.halturnershow.com/index.html
>
>Der findes en del at lære sig...

hvornår får vi en lignende radiokanal i Danmark?

Fra : Herman Robak

Dato : 27-03-06 08:49

On Sun, 26 Mar 2006 23:24:39 +0200, Michael Laudahn <ml@es-reicht.org> wrote:

> ...ÆGTE meningsfrihed, ikke vores parodi - altså a l'americaine:
>
> http://www.halturnershow.com/index.html
>
> Der findes en del at lære sig...

Oppvigleri, mener du? Det finnes lover mot denslags, og de er
gamle som synden. Den som sier «la oss starte blodbad 10. april»
kan vente seg et rettslig etterspill hvis det _blir_ blodbad den
10. april.

Merk oppfordringen til flaggbrenning. Her søker han inspirasjon
fra andre deler av Verden som vi ikke liker å sammenligne oss med.

Dilemma: skal man ta slike uttalelser på alvor, eller bare anse
dem som maktesløs ønsketenkning? Tar man dem alvorlig, så står
man ovenfor planleggingen av blodige opptøyer og massakrer.
Det har myndighetene både hjemmel og plikt til å gripe inn i.
Ergo tar ikke de amerikanske myndighetene denne radioprateren
særlig alvorlig.

--
Herman Robak

Fra : C Lund

Dato : 27-03-06 11:37

In article <op.s62anmnso2kkgd@localhost>,
"Herman Robak" <herobak@broadpark.invalid> wrote:

> [...]
> gamle som synden. Den som sier «la oss starte blodbad 10. april»
> kan vente seg et rettslig etterspill hvis det _blir_ blodbad den

Vel, jeg tviler på at det skjer noe den 10/4. Slike som Hal Turner og
Michael Laudahn har det som regel bare i kjeften. Mye skrik og skrål,
men ikke så mye mer.

Laudahn har tydeligvis ikke fått med seg hvem som tapte krigen... Bp

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Herman Robak

Dato : 27-03-06 14:05

On Mon, 27 Mar 2006 13:36:36 +0300, C Lund <clund@notam02SPAMBLOCK.no>
wrote:

> Vel, jeg tviler på at det skjer noe den 10/4. Slike som Hal Turner og
> Michael Laudahn har det som regel bare i kjeften. Mye skrik og skrål,
> men ikke så mye mer.

Det var også det jeg antydet. At USA ser gjennom fingrene med at
noen oppfordrer til lovbrudd, og antyder hvilke andre lovbrudd de bør
gjøre for å unndra seg rettsforfølgelse, kan tyde på en større trygghet
på at myndighetene har sterke nok maktmidler. Eventuelt så har man en
større tillit til at borgerne selv vil legge fingrene i mellom.

Her på berget er politiet ikke like sterkt, og vi har hatt noen triste
episoder som viser at borgerne ikke er særlig ivrige etter å gripe inn.
Det er ikke så rart at europeere ønsker å være mer proaktive enn man er
i USA, ikke minst fordi vi i Europa har hatt mer føling med pøbelvelde i
nyere historie.

> Laudahn har tydeligvis ikke fått med seg hvem som tapte krigen... Bp

Du kan prøve å dy deg, vet du.

--
Herman Robak

Fra : Vidal

Dato : 27-03-06 20:58

Herman Robak wrote:

> [...]
> Det har myndighetene både hjemmel og plikt til å gripe inn i.
> Ergo tar ikke de amerikanske myndighetene denne radioprateren

Hal Turner er en idiot, man ikke behøver at tage alvorligt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : GB

Dato : 27-03-06 21:15

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote in news:442843c4$0$38630
$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

> Hal Turner er en idiot, man ikke behøver at tage alvorligt.

Nå. Jamen så behøver vi jo ikke at snakke mere om det...?

Fra : @

Dato : 27-03-06 21:47

On 27 Mar 2006 20:15:24 GMT, GB <nospam@nospam.invalid> wrote:

>Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote in news:442843c4$0$38630
>$edfadb0f@dread12.news.tele.dk:

>Nå. Jamen så behøver vi jo ikke at snakke mere om det...?

gad vide om Hal Turner også kalder "Vidal" for idiot?

Fra : C Lund

Dato : 27-03-06 11:33

In article <1143408279.803106.135550@v46g2000cwv.googlegroups.com>,
"Michael Laudahn" <ml@es-reicht.org> wrote:

> ...ÆGTE meningsfrihed, ikke vores parodi - altså a l'americaine:

> http://www.halturnershow.com/index.html

Tja.. antatt at du mener dette seriøst så betyr vel dette at du ikke
er annet enn simpelt rasistsøppel. Men det har vi egentlig allerede
fått med oss fra dine tidligere postinger her.

> Der findes en del at lære sig...

Hvis du vil vite hvordan noe slikt ender kan du se på hva som skjedde
i Rwanda. Se godt på hvordan det nå står til med de som utførte
massakrene. Er det slik du har lyst til å ende?

--
C Lund, www.notam02.no/~clund

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 11:44

@ schrieb:

> hvornår får vi en lignende radiokanal i Danmark?

Det nærmeste jeg kan komme på er Radio Holger. Det er en lidt anden
stil, men derfor ikke nødvendigtvis dårligere...

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 11:49

C Lund schrieb:

Du fordrejer ordene i 'munden min'.

Jeg finder det bemærkelsesværdt hvad der er muligt i USA,
sammenlignet med vores del af verden, i ytringsfrihed.

Og så har han, Hal Turner, vel en punkt der med den ødelæggende
immigration samt de fuldstændig svigtende institutioner, selv hvis det
ikke falder i smag for rød-grønne landsforrædere. Nok ikke sidst
fordi de begynder at genkende paralleliteten med vores egen situation.

Fra : Michael Laudahn

Dato : 27-03-06 21:52

@ schrieb:

> gad vide om Hal Turner også kalder "Vidal" for idiot?

Ikke uinteressant at læse om ham via Wikipedia:

http://en.wikipedia.org/wiki/Hal_Turner

Læg mærke til kapitel 'The Hal Turner Show', og der det tredje
afsnitt (begynder 'Turner was interviewed by a number...').