Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF - lave mindre filer?
Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-03-06 21:46

Kan jeg lave mindre filer end dem som Distiller laver med smallest file
size? Evt. med et tredje parts program?

De skal bruges til download og udsendelse med nyhedsbrev, så de skal fylde
mindst muligt.

På forhånd tak.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : enrico

Dato : 27-03-06 15:30

On Sun, 26 Mar 2006 22:45:32 +0200, ".°o.O Thomas O.o°." <flash4
it.invalid> wrote:

>Kan jeg lave mindre filer end dem som Distiller laver med smallest file
>size? Evt. med et tredje parts program?

Se min tråd under den 15. marts, hvor jeg blev anbefalet det gratis
program PDF Creator af Ivan Klattrup.

Det fungerer fint, og laver små PDFer, som jeg bruger til nyhedsmails,
som du selv vil.

Der var så een der skrev, de var så små fordi visse fonts ikke følger
med, men det er netop en fordel, hvis PDFerne skal fylde minimalt.

Jeg hentede den fil, der hedder: PDFCreator-0_9_0_AFPLGhostscript.exe
og det funker fint hos mig.

-enrico

PdfCreator kan lave det
http://sourceforge.net/projects/pdfcreator/

Klaus har lavet en beskrivelse af det på
http://home6.inet.tele.dk/moppe/pdfpri.html