Vadejakke ?
Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 26-03-06 15:46

Nogen der vil slynge nogle erfaringer vedr. vadejakker som også er til
at betale ...

Jeg er brændt mere end varm på Geoff Anderson WS eller WSo2 syntes man
får meget for pengene...

Andre ideer ??

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 27-03-06 08:48

Jeg har lige købt en Geoff Andersen ... nøj hvor virker den bare lækker. Jeg
glæder mig til at få den prøvet når vejret begynder at arte sig.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 27-03-06 14:45

Kim Frederiksen wrote:
> Jeg har lige købt en Geoff Andersen ... nøj hvor virker den bare lækker. Jeg
> glæder mig til at få den prøvet når vejret begynder at arte sig.

> [...]

Hejsa

Jeg har en GA og er mægtig godt tilfreds med den. Eneste problem jeg har
haft er, at "livelastikken" er en alm. rund elastik der ligger inde i
selve kraven. Det gjorde at hele underdelen af jakken hele tiden
'kinkede'. Men en tur på symaskinen gør at der er styr på den nu. Jeg
ved ikke om det stadig bliver lavet på den måde.

/Jan

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 01-04-06 18:51

Henry Lerche Madsen wrote:

Det blev så en Geoff Anderson WSo2 og den er altså bare kanon, f.eks.
hætten er et kapittel for sig, kan justeres så den bare sidder perfekt,
og uden at være til gene når man drejer hovedet, og ikke mindst når man
er brillebærer.
Jeg er imponeret og virkelig glad !
Så skal der fiskes for vildt, fra nu til hornfiskene kommer

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-06 11:14

Henry Lerche Madsen wrote:
> [...]
> mindst når man er brillebærer.
> Jeg er imponeret og virkelig glad !
> Så skal der fiskes for vildt, fra nu til hornfiskene kommer

Jeg har lige været ude og indvie min GA vadejakke. Det blev ikke til fisk,
men hold k*ft hvor er det en lækker jakke at have på.

mvh.
Kim Frederiksen