Tørgær kontra pressegær?!!
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 26-03-06 15:03

Jeg skal engang i nærmeste fremtid i gang med at lave easter cross buns
(http://www.theworldwidegourmet.com/holidays/easter/hotcross-buns.htm), men
kan man uden videre erstatte tørgæren med alm. pressegær - og hvis man kan
det, hvilken mængde skal jeg så bruge?

--
Mvh Mads
----

Fra : Jørgen Hess

Dato : 27-03-06 20:46

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:44269f14$0$852$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> [...]
> Mvh Mads
> ----
> Fjern sletmig fra mailadressen ved besvarelse

Et brev tørgær vistnok på ca 11 gram svarer til en pakke pressegær på 50
gram.
mvh
Jørgen