trådløsnetværk
Fra : Niels-Henrik Olsen

Dato : 26-03-06 13:42

Hej gruppe!
Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg har en trådløs router (
smc ) som skal koples op og så vil jeg gerne vide hvordan man undgår at
andre kan gå mit netværk ( altså hvis jeg med bærbar skal på eller andre
skal på så er det med kode )
Niller

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 26-03-06 14:15

Niels-Henrik Olsen skrev:

>Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe,

Ikke helt, du vil være langt bedre hjulpet i
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 26-03-06 14:52

Således skrev Niels-Henrik Olsen den Sun, 26 Mar 2006 14:41:45 +0200:

>Hej gruppe!
>Jeg ved ikke om det er den rigtige gruppe, men jeg har en trådløs router (
>smc ) som skal koples

news:dk.edb.netvaerk.traadloest er vist stedet du leder efter.

Knud
--
Jake liked his women how he liked his kiwi fruit; firm yet yielding,
sweet yet tart, and covered with short fuzzy brown hair.