Kattegenetik?
Fra : Benedikte Brisson

Dato : 25-03-06 22:53

Hvem er det nu, der har en enkel og letfattelig indføring i dominerende og
vigende kattepelsfarvegener?

Venlig hilsen Dikte

--
www.dikte.dk

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 26-03-06 12:16

On 2006-03-25 22:53:20 +0100, "Benedikte Brisson" <nixenbixen@invalid.dk> said:

> Hvem er det nu, der har en enkel og letfattelig indføring i dominerende
> og vigende kattepelsfarvegener?

Jah, altså, jeg kan jo godt høre at du nok spørger til én bestemt side.
Men indtil vedkommende melder sig, synes jeg den her er god (på engelsk)
http://www.geocities.com/Heartland/Hollow/1991/genetic/
Og den her (på svensk)
http://kattgenetik.net/
Den sidste er vist desværre nede pt - men det håber jeg da er midlertidigt
--
Knus fra Ann R
besøg også: http://kattehandel.dk

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 26-03-06 12:58

"Ann Rudbeck" <webmaster@fjerndettesiamis.com> skrev i en meddelelse

> Jah, altså, jeg kan jo godt høre at du nok spørger til én bestemt side.
>
> Men indtil vedkommende melder sig, synes jeg den her er god (på engelsk)
> http://www.geocities.com/Heartland/Hollow/1991/genetic/

Tak, der var lige sådan en oversigt, jeg kan smide efter min
biologirapport-om-blodtyper-og-genetik-skrivende unge

Venlig hilsen Dikte