den er lidt sjov
Fra : manden

Dato : 25-03-06 20:15

Fra : @

Dato : 25-03-06 23:32

On Sat, 25 Mar 2006 20:14:54 +0100, "manden" <bangkok@mailme.dk>
wrote:

>http://www.politiken.dk/images/06/03/24/0603242158255759_905E6B2B687AD3843FF9D694829817.jpg

det er bare sørgeligt at den ikke vises i storformat på forsiden af
alle landets aviser

Fra : sigurno

Dato : 26-03-06 11:42

"manden" <bangkok@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> http://www.politiken.dk/images/06/03/24/0603242158255759_905E6B2B687AD3843FF9D694829817.jpg

Det er ikke sjovt at man kan blive slået ihjel af at tegne (sandheder)
tegninger.

Sigurno

Fra : sylfede

Dato : 26-03-06 12:54

"sigurno" <nospampavlova@cafeer.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke sjovt at man kan blive slået ihjel af at tegne (sandheder)
> tegninger.

Jeg vil nu hellere sige: det er ikke sjovt at man kan blive slået ihjel
uanset årsagen!
--
Sylfede

Fra : GB

Dato : 26-03-06 13:42

"sylfede" <syl@fedeinvalid.com> wrote in

> Jeg vil nu hellere sige: det er ikke sjovt at man kan blive slået
> ihjel uanset årsagen!

Du er da vist ikke den skarpeste kniv i skuffen.

Anser du politiske mord som sammenlignelige med trafikuheld, eller hvad er
det, du forsøger at bibringe den måbende befolkning?

Fra : Bruno Christensen

Dato : 26-03-06 15:35

On 26 Mar 2006 12:41:47 GMT, GB wrote:

> Anser du politiske mord som sammenlignelige med trafikuheld, eller hvad er
> det, du forsøger at bibringe den måbende befolkning?

Ofrene er nok ligeglade.

Det kunne være at det var en ide, at kristne ofre for terrorhandlinger blev
tildelt 6 -8 jomfruer i "efterlivet".

/|\
/\
Bruno