At holde en dør lukket?
Fra : Steen Suder

Dato : 25-03-06 20:14

Så lang tid vor nyfødte datter er spæd, vil vi gerne kunne kontrollere
hvor vidt kattene kan komme ind i soveværelset, når hun sover der.

Hvor effektivt er det at vende yderhåndtaget lodret op?
Har I andre gode forslag?

--
Steen Suder

Fra : Ida

Dato : 25-03-06 23:56

"Steen Suder" <sfs_news_spam@suder.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvor vidt kattene kan komme ind i soveværelset, når hun sover der.
>
> Hvor effektivt er det at vende yderhåndtaget lodret op?

Hej Steen

En krog mellem dør og karm, så der er en sprække, har været aller bedste
løsning her hjemme, da mine drenge var små. Kroge fåes i alverdens længder,
så I kan både holde kattene ude og høre jeres datter.
Krog var der også på døren ud til badeværelset, men det var for at holde
børn i kravlestadiet væk fra kattenes bakker

Ida

CorkyCoon
www.maine-coons.dk

Fra : Tina M.

Dato : 26-03-06 06:28

> [...]
> inden du sender den. Alle har interesse i, at du staver og formulerer
> dig, så godt du kan. På den måde forstås det lettere, hvad du skriver.

Hej

Hos os virker et lodret dørhåndtag fint, for vi vil ikke have kattene på
toilettet - som eneste sted - og de kan ikke komme ind
Så det engang på Inges kattehjem, og det fungerer fint, selvom vi har en del
pilpoter

Mvh

Tina

www.heart-and-soul.dk

Fra : Brizz

Dato : 26-03-06 15:13

Steen Suder skrev:
> [...]
> hvor vidt kattene kan komme ind i soveværelset, når hun sover der.
>
> Hvor effektivt er det at vende yderhåndtaget lodret op?

Tja heroppe på Thule taler vi om Isbjørne sikrede døre. For der hiver
man håndtaget opad isteddet for nedad. Det er den åbenbart ikke klog nok
til. Prøv om du ikke kan få gjort det samme til dine katte.

--
Mvh Brian
www.fotob.dk