Havfiske tur
Fra : MGJ

Dato : 25-03-06 20:07

Hej

Jeg prøver at lave en tur til det gule rev i april / maj med
http://www.tunaclipper.se/
Vi skal være 12 personer og prisen bliver ca. 1600,- pr næse for en tur
06:00 - 20:00. Båden er meget hurtig og en fornøjelse at være ombord på.
Skipper er meget dygtig til at finde de gode steder. Typisk fisker vi på
80 - 200m vand alt efter vejr og vind (strøm). Hvad vi lige skal gå efter,
torsk, havkat, sej mm. snakker vi om.
Tilmeldningen er bindende!

Send mig en mail på FJERNbuggy@sport.tdcadsl.dkFJERN

Fra : SB

Dato : 26-03-06 18:59

"MGJ" <REMOVEdrageflyver@msn.dkREMOVE> skrev i en meddelelse
> [...]
> 80 - 200m vand alt efter vejr og vind (strøm). Hvad vi lige skal gå efter,

Efter hans prisliste koster det 19000 sv.kr. som er ca. 15.200 divider det
med 12 så koster det "kun" 1266 kr. omregnet til danske penge pr. snude
12 x 1600 giver et overskud på 4000 kr. hvad går de så til?

Søren

Fra : MGJ

Dato : 26-03-06 20:17

Som du kan se skriver jeg CA og dette pga. af muligheden for stigninger på
olie prisen, sidste gang betalte vi 1500,- og jeg vil heller at det kan
blive billiger, så har jeg ikke lovet for meget. Der er også muligheden for
at der er personer der ikke kommer selv om dette er aftalt osv.... For mig
er det absolut ingen forretning men muligheden for at være med til at
bestemme hvor og hvad der skal fiskes efter. Det er en god ting at vide på
forhånd med hensyn til grej mv.

MGJ

Fra : Calle.

Dato : 28-03-06 10:30

MGJ wrote:
> [...]
> muligheden for at være med til at bestemme hvor og hvad der skal
> fiskes efter. Det er en god ting at vide på forhånd med hensyn til
Hvis tilmeldingen er bindende, skal de udeblivende vel betale deres andel
alligevel!
--
**** Calle. ****

Fra : Robert Piil

Dato : 28-03-06 10:58

On Sat, 25 Mar 2006 20:06:46 +0100, "MGJ"
<REMOVEdrageflyver@msn.dkREMOVE> wrote:

>Jeg prøver at lave en tur til det gule rev i april / maj med
>http://www.tunaclipper.se/

Du evt. forhøre dig om der er ledige pladser her:
http://maaleren.dk/program.php den 30/4.

> [...]
>80 - 200m vand alt efter vejr og vind (strøm). Hvad vi lige skal gå efter,

Hos Måleren er det 400,- billigere, hvilket nemt dækker et medlemsskab
incl. Dansk sprotsfisker Forbund. Desuden er der mulighed for afbud
inden en vis dato.

Disclaimer: Jeg er webmaster for Måleren, men har intet med
turarrangementer eller medlemskab at gøre. Jeg ved ikke om vi pt.
tager nye medlemmer.

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/