Hvad blokerer?
Fra : ___P.Sir

Dato : 25-03-06 10:20

Jeg får ofte et rødt kryds i stedet for billeder, når jeg åbner links. Det
er vel et eller andet "sikkerhedsnoget", som den er sat til.
Men når nu der er noget, jeg gerne vil se, hvordan fjerner jeg så denne
forhindring? Et eksempel er dette "pong" spil, som jeg ikke kan se. Kun en
sort ramme og et rødt kryds i hjørnet: http://www.liquid.se/pong/pong.html
Er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal stille på for at få det til at
fungere?
preben

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-06 11:14

___P.Sir skrev:

> [...]
>Er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal stille på for at få det til at

For denne side
http://www.macromedia.com/shockwave/download/?promoid=BIOY
så ryger du på min ignoreringsliste.

Fra : Benny Nissen

Dato : 25-03-06 11:16

___P.Sir ramte sit keyboard den 25-03-2006 10:20 og fik dette ud af det:
> [...]
> Er der nogen der kan fortælle hvad jeg skal stille på for at få det til at

Du mangler et plug-in til at afvikle Macromedia ShockWave

--
Benny Nissen
www.bennynissen.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 25-03-06 11:21

___P.Sir skrev:

> Jeg får ofte et rødt kryds i stedet for billeder, når jeg
> åbner links. Det er vel et eller andet "sikkerhedsnoget", som
> den er sat til.

Det kan også bare være et manglende plugin. På den side du henviser
til bruges der Shockwave - det kan hentes herfra:
<http://www.macromedia.com/shockwave/download/>

En anden ting der ofte mangler er Java: <http://www.java.com/en/>.

Ofte kan man få browseren til at hente et manglende plugin selv,
jeg ved ikke lige hvorfor det tilsyneladende ikke virker hos dig.

NB: Jeg gætter på at du bruger IE 6 - men det er generelt en god
ide at fortælle hvilken browser man anvender hvis man spørger her i
gruppen.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : ___P.Sir

Dato : 25-03-06 11:42

Ja det virkede med macromedia.
Og nej, jeg bruger ikke IE, men Slimbrowser - men det er vist iøvrigt også
IE mere eller mindre - bare med flere funktioner.
Men tak for hjælpen.
Preben