Andet multimedie
bentjuul 3670
PDF - Hvoirdan opæhver jeg skrivebeskyttel~
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 25-03-06 09:43

Jeg har fået en PDF-formular, jeg skal skrive nogle data i!

Jeg kan sagtens udfylde formularen.
Men når prøver at gemme dataene skriver den:
"Data der er skrvet i denne formular, vil ikke blive gemt. Adobe Reader 7
kan kun gemme en tom kopi af denne formular"

Er det ikke muligt at ophæve denne "skirvebeskyttelse" ????

Hilsen
Carsten

-
junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk

Fra : Newbie@news

Dato : 25-03-06 10:17

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:e02vr5$2br7$1@newsbin.cybercity.dk...
> [...]
> kan kun gemme en tom kopi af denne formular"
>
> Er det ikke muligt at ophæve denne "skirvebeskyttelse" ????

Kan du hvis du har en PDF editor, og hvis dokumentet er beskyttet med en
kode har du også brug for denne.

http://www.adobe.com/products/acrobatpro/tryout.html her kan du evt. hente
en prøveversion af writeren/PRO

vh NyBien