Webdesinger søges!
Fra : Carsten Thomsen

Dato : 25-03-06 07:00

Hej hej,

Vi er en forening som hvert år arrangerer en børnefestival i Høje-Taastrup
Sidste år va vi en meget lille festival - i år bliver vi en større
festival - og derfor kunne vi godt tænke os en bedre hjemmeside!

Vi har en hjemmeside som er: www.callisto.dk
(Indrømmet.... den er ikke så pæn - og så er der rammer - æv...)
Hjemmesiden trænger virkelig til en "opstramning" - li'som der er noget mere
indhold der "skal på siden".
(Farverne er helelr ikke så heldige...)

Min interesse ligger ikke i at lave hjemmesider - så jeg tænkte på, om der
er en person som kunne tænke sig at lave vores nye hjemmeside?

Vi vil gerne selv putte ugentlige nyheder ind på siden...
Jeg skal nok hjælpe med materieale, idéer og masser af fotos til selve
siden.

Så hvis du har lyst - kontakt mig! portefølje....

Jeg skal lige være ærlig og sige - at vi er en fattig
ikke-kommerciel-forening, uden de store midler!
Så der er ikke de strore midler i det
Vi kan kun tilbyde et symbolsk honorar - f.eks. et gavekort på 500 kr.
men desuden kan vi tilbyde dig en masse reklame i vores festivalprogram.
Og måske et banner ved vores scene...?

Det kan også være, at du søger et projekt i forbindelse med din uddannelse
eller du vil bruge det som reference...Du finder mit tlf.nr. på vores
hjemmeside - du er velkommen til at ringe eller maile

Min mail er
cjt(slet-alt-inde-i-parantesen)@callisto(slet-alt-inde-i-parantesen).dk

Glæder mig til at høre fra dig!

Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Anet

Dato : 25-03-06 09:39

"Carsten Thomsen" <junker(fjern_det_hele_i_parantesen)@info.dk> skrev i en
meddelelse news:e02me3$27sn$1@newsbin.cybercity.dk...

> Vi har en hjemmeside som er: www.callisto.dk
> (Indrømmet.... den er ikke så pæn - og så er der rammer - æv...)

(klip)

rammer hvad menes der?

--
Hilsen
Annette

Fra : jopa

Dato : 25-03-06 10:51

Anet skriblede bla:

> rammer hvad menes der?

Frames
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Anet

Dato : 25-03-06 19:16

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Anet skriblede bla:

> Frames
> --
> Mvh.John
> www.john.jp-web.dk
> www.jp-web.dk

(klip)

frames?

--
Hilsen
Annette

Fra : Ukendt

Dato : 25-03-06 19:25

"Anet" <anetengFJERNDETTEHER@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> (klip)
>
> frames?

http://www.html.dk/artikler/00047/

"Elsket og hadet. Der er mange meninger om frames, men drag dine egen
konklusioner når du har lært at lave dem."

Mvh
Lars G

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-03-06 22:59

Lars G wrote:

> "Elsket og hadet. Der er mange meninger om frames, men drag dine egen
> konklusioner når du har lært at lave dem."

Det er da ingen kunst at lave sider i frames. Det ændrer bare ikke en snus
på, at der er en masse uheldige bivirkninger forbundet med den slags
hjemmesidedesign:

http://html-faq.dk/2009.asp

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/