Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor er 'Animation Shop'? PSP
Fra : bibob

Dato : 25-03-06 02:16

Hej

Er der ikke noget i PSP8 der hedder 'Animotion Shop' ell. lign. Altså
'noget' hvor man kan redigere animerede gif'er i PSP. Så vidt jeg
husker var der det i den udgave af PSP jeg brugte tidligere. Nu bruger
jeg ver. 8.

bibob

Fra : Ricko.

Dato : 25-03-06 06:18

"bibob" <bibob@spurv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'noget' hvor man kan redigere animerede gif'er i PSP. Så vidt jeg
> husker var der det i den udgave af PSP jeg brugte tidligere. Nu bruger

Jo, men der er også nogle hvor den ikke følger med ,

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 25-03-06 23:38

bibob wrote:
> [...]
> 'noget' hvor man kan redigere animerede gif'er i PSP. Så vidt jeg
> husker var der det i den udgave af PSP jeg brugte tidligere. Nu bruger

I min PSP8 fulgte AS3 med. Men i PSP8's File-menu er der ikke som i
tidligere versioner et link til programmet. Du skal ind i programmappen og
finde exe-filen:

"C:\Programmer\Jasc Software Inc\Animation Shop 3\anim.exe"

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : bibob

Dato : 26-03-06 01:35

On Sat, 25 Mar 2006 23:37:59 +0100, "Erik Ginnerskov"
<erik@donotspammmeplease.invalid> wrote:

> [...]
>finde exe-filen:
>
> "C:\Programmer\Jasc Software Inc\Animation Shop 3\anim.exe"

Se det var noget der kunne bruges til noget. Det er da mærkeligt at
Animation Shoppen ikke kan startes fra PSP. Tusind tak, Erik

bibob

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 26-03-06 23:03

bibob wrote:

> Det er da mærkeligt at
> Animation Shoppen ikke kan startes fra PSP.

Jeg har også undret mig over, at den funktionalitet var sparet væk. Når nu
programmet alligevel følger med kunne man da have bevaret linket til det.
Men nej, sådan mente de åbenbart ikke, det skulle være.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/