nForce 4 defekte download "Abit kn8 ultra"
Fra : Erik

Dato : 24-03-06 22:52

Hejsa

Jeg har et nyt Abit KN8 Ultra bundkort med nForce4 chipset.

Efter det blev installeret med WinXP pro. Så bliver de fleste af mine
downloads defekte Og jeg kan slet ikke få det til og arbejde sammen med
"EA's" downloader. EA påstå, at det Nforce4, som er skyld i det.

Hvordan klare jeg det?

På forhånd tak
Erik

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 21:58

Erik wrote:
> [...]
> downloads defekte Og jeg kan slet ikke få det til og arbejde sammen med
> "EA's" downloader. EA påstå, at det Nforce4, som er skyld i det.

fjern Nvidia ActiveArmor.

X2 4800+ 3GB RAM, 15K RPM RAID0... pimped out ride...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 27-03-06 11:23

Claus Albæk (Kbh.) wrote:
> fjern Nvidia ActiveArmor.

nVidia ActiveCorruption :)

// Hans
--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere, der
har spammet usenet i over 6000 indlæg.

Fra : Claus Larsen

Dato : 24-03-06 23:03

"Erik" <egpnewsNO@SPAMhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloads defekte Og jeg kan slet ikke få det til og arbejde sammen
> med "EA's" downloader. EA påstå, at det Nforce4, som er skyld i det.

Hil...

Har et ASUS A8N SLI bundkort med nForce4 chipset, der også kørte mega
ustabilt - og jeg oplevede nøjagtigt det samme med mine downloads - indtil
jeg afinstallerede nVidia's firewall...nu kører det hele perfekt...

Med venlig hilsen

Claus Larsen

Fra : danni plougmann

Dato : 25-03-06 12:13

> [...]
> downloads defekte Og jeg kan slet ikke få det til og arbejde sammen
> med "EA's" downloader. EA påstå, at det Nforce4, som er skyld i det.

hej jeg hade samme problem da jeg fik nvidi schipset med den indbyggede
firewall

Start din Nvidia Firewall, gå til Active Armor konfiguration, sæt "Offload
Default" til "Not offloadable", that's it!

/danni plougmann