Jeg er gået i koma
Fra : Hagar

Dato : 24-03-06 20:19

Hej i gruppen

Jeg sidder her og vil opgradere mit grafikkort som er futtet af, og ville i
den forbindelse så satse på pci-x, men ak. Jeg har kigget på edb-priser
efter et bundkort der havde pci-x og som kunne have min P4 i socket 478
ombord, men det kunne jeg da bare ikke lige finde. Er mit 3 år gamle system
virkelig så lang bagud, eller skal jeg holde mig til AGP grafikkort, selv om
der ikke er mange tilbage af dem. Jeg har ikke kassen til også at skifte min
cpu ud.

Hagar

Fra : Madsen

Dato : 24-03-06 20:32

http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=230&model=771&modelmenu=1

--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen

Dato : 24-03-06 20:41

Madsen wrote:

> http://www.asus.com/products4.aspx?l1=3&l2=12&l3=230&model=771&modelmenu=1

Var lidt for hurtig her er et par andre foreslag:
http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=167&l1=3&l2=12&l3=27
http://www.asus.com/products4.aspx?modelmenu=2&model=425&l1=3&l2=12&l3=158

--
Hilsen Madsen

Fra : Esben

Dato : 25-03-06 00:43

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Jeg sidder her og vil opgradere mit grafikkort som er futtet af, og ville
> i den forbindelse så satse på pci-x, men ak.

Du skal nok snarere kigge efter pci-express. Udvalget af grafikkort til
pci-x er forsvindende lille.

--
Esben

Fra : Hagar

Dato : 25-03-06 01:00

"Esben" <esben@gruf.LAND> skrev i en meddelelse

> Du skal nok snarere kigge efter pci-express. Udvalget af grafikkort til
> pci-x er forsvindende lille.
>
> --
> Esben

Undskyld, det er min fejl, selvfølgelig er det pci-e jeg mener, det var lige
en lille fejl der sneg sig ind

Hagar

Fra : Thomas Hansen

Dato : 27-03-06 10:38

On Fri, 24 Mar 2006 20:19:21 +0100, Hagar <nogo31@hotmail.com> wrote:

> [...]
> selv om
> der ikke er mange tilbage af dem. Jeg har ikke kassen til også at skifte

Hej Hagar
Hvis bundkortet ikke fejler noget kan en let og god opgradering være at gå
efter et af de nye AGP kort fra Nvidia. F.eks.
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=341238
Hvis det skal være det hurtigeste.
Eller hvis du kan nøjes med lidt mindre er
http://www.shg.dk/link.asp?goto=infobox&varenr=340927
et godt køb til prisen.

/Thomas
--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Hagar

Dato : 27-03-06 13:44

> [...]
>
> /Thomas
> --
> "jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Hej igen Thomas

Takker for link, der er da noget at kigge på
Mit bundkort fejler ikke noget, det er et Abit ic7-max3 og har kørt uden
problemer, bort set fra enkelte larmende blæsere. Så jeg må jo kigge på de
kort du har henvist til. Jeg er af den type der nægter at have det sidste
nye, hver gang der kommer nyt, for mindre kan gøre det. Jeg har til for kort
tid siden kørt med et 9700 pro kort, men som jo nok er stået af, hvis det
ikke havde det, så havde det nok kørt nogle år endnu

Hagar