Nokia 3510i lydstyrke
Fra : Per Lund Madsen

Dato : 24-03-06 17:09

min Nokia 3510i lider af svag lyd i højtaleren. Kan det passe at lydstyrken
ikke kan reguleres??

Fra : Calle.

Dato : 25-03-06 11:51

Per Lund Madsen wrote:
> min Nokia 3510i lider af svag lyd i højtaleren. Kan det passe at
> lydstyrken ikke kan reguleres??

det kan den på piletasterne imen du snakker

--
**** Calle. ****

Fra : Else Holm

Dato : 24-03-06 19:25

Per Lund Madsen wrote:
> min Nokia 3510i lider af svag lyd i højtaleren. Kan det passe
> at
> lydstyrken ikke kan reguleres??

Nej - se http://kortlink.dk/2k4b - TDC har mobilmanualer liggende
på hjemmesiden -

3510i
Skru op eller ned for lyden
Brug piletasterne til at skrue op og ned for lyden med.
Displayet viser den aktuelle lydstyrke grafisk.

--
Else

Fra : Per Lund Madsen

Dato : 26-03-06 00:15

Tak for hjælpen :)

Fra : Else Holm

Dato : 26-03-06 09:30

Per Lund Madsen wrote:
> Tak for hjælpen :)

Selv tak - eller som man siger på jysk: Derfor ikke!

-Else