rabies vaccination
Fra : charlotte

Dato : 24-03-06 10:42

Hjælp. Min hund reagerer allergisk overfor den almindelige rabies,
Rabisin, er der nogen her der har kendskab til en anden en som kan
benyttes?
Jeg er fuldt ud klar over reglerne for vaccination med 3 års interval,
men det er ikke altid at man accepterer dette på udenlandske
udstillinger. Og vil sætte pris på at kunne have begge hunde med
istedet for kun den ene.
Derudover er der flagermus de steder hvor jeg træner, så ville sætte
pris på at kunne holde hende beskyttet.

hilsen Charlotte

Fra : Pia Palmblad Wright

Dato : 24-03-06 12:09

"charlotte" <charlotte_boegvad@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
[...]

når din hund vaccineres skal du samtidig fortælle dyrlægen at din hund
reagerer på vaccinen, så giver dyrlægen samtidig en form for antihestamin
mod ubehaget - min basenji han reagerede nemlig også voldsomt

hilsen Pia