HUNDESVØMNING
Fra : Jlitgov

Dato : 24-03-06 09:17

Hej alle

Jeg er ved at lave en artikel om hundesvømning og i den forbindelse
vil jeg gerne inkludere en liste med links til svømmehaller i hele
landet. Så kan I ikke hjælpe med links?

Jeg har selv funder en helt ny i Gilleleje: www.hundesvomning.dk, men
der er jo flere rundt omkring i landet.

På forhånd tak.

Hilsen Janne

www.litgov.dk

Fra : jopa

Dato : 24-03-06 14:45

Jlitgov skriblede bla:
> Jeg er ved at lave en artikel om hundesvømning og i den forbindelse
> vil jeg gerne inkludere en liste med links til svømmehaller i hele
> landet. Så kan I ikke hjælpe med links?

Har du checket her
http://makeashorterlink.com/?K1E331ADC

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : kimberley

Dato : 25-03-06 07:48

Mine tre hunde har svømmet en gang om ugen hele vinteren her:

http://www.dortheasminde.dk/

Hilsen Helle

Fra : Thomas & Camilla

Dato : 29-03-06 00:03

Hejsa.
Hvor i landet bor du??
Fyns Hundecenter har lige fået en lækker hundesvømmehal. Den ligger i Årslev
på Fyn.

mvh
Thomas

ps. John det er ikke min svømmehal.