IIS, XP Pro vs. SBS 2003
Fra : Morten Snedker

Dato : 24-03-06 08:57

Er der forskel i funktionaliteten på IIS fra XP Pro til SBS 2003 - i
givet fald hvilke?

mvh /Snedker

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-03-06 11:04

Morten Snedker wrote:
> Er der forskel i funktionaliteten på IIS fra XP Pro til SBS 2003 - i
> givet fald hvilke?

Der er en limit på max 10 connections på XP, men ellers ...

Er det i forhold til ASP.NET eller?

2003 har en anden måde at køre på mht workerprocessor etc det kan virke
forvirrende

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Morten Snedker

Dato : 24-03-06 14:09

On Fri, 24 Mar 2006 11:03:35 +0100, "Peter Lykkegaard"
<plykkegaard@gmail.com> wrote:

>Der er en limit på max 10 connections på XP, men ellers ...
>
>Er det i forhold til ASP.NET eller?

Ja, det er det. Jeg er igang med at lære ASP.NET 2.0. Og i den
forbindelse ville jeg undersøge, om der er nogle steder, hvor jeg kan
løbe panden mod muren med hensyn til IIS og OS.

Og så leder jeg efter et argument for, at min arbejdsplads skulle
forære mig en SBS-2003 til hjemme-put'eren.

>2003 har en anden måde at køre på mht workerprocessor etc det kan virke
>forvirrende

Det er heldigvis (?) mindre interessant for mig.

Tak for input...(også med gaming )

mvh /Snedker

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-03-06 15:09

Morten Snedker wrote:

> Og så leder jeg efter et argument for, at min arbejdsplads skulle
> forære mig en SBS-2003 til hjemme-put'eren.

Hmm hvad er prisen på SBS2003 kontra MSDN universal (ca 19k årligt for en
enkeltbruger licens)

Jeg har MSDN via arbejdet så jeg kan stort gøre hvad jeg vil i forb med
test/udvikling

Personlig prod SW + al MS SW + beta til lab/test
http://msdn.microsoft.com/subscriptions/licensing/

> Tak for input...(også med gaming )

You're welcome :)

- Peter