Ondt i maven?
Fra : Ann-Sofie Anvig

Dato : 23-03-06 21:44

Hejsa...

Min kæreste og jeg har har fået vores første kat. Gizmo er en lille pige
på næsten 10 mdr og er kommet i løbetid.
Hun er kun kælen hvis hun er træt men efter hun er kommet i løbetid vil
hun kæle hele tiden :D
Men kan katte have ondt i maven når de er i løbe tid?
Hun vil nemlig kun ligge i en bestemt stilling og det ligner at hun får
nogle jag en gang imellem...

På forhånd tak *S*

Med venlig hilsen
Ann-Sofie Anvig
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Gainsbourg

Dato : 24-03-06 04:28

Jeg synes at I skal tage hende til dyrlæge.

Med venlig hilsen
Gainsbourg

P.S. Er hun til avl, siden hun ikke er neutraliseret endnu?

Fra : Ann-Sofie Anvig

Dato : 24-03-06 19:57

> [...]
>
> Med venlig hilsen
> Gainsbourg
>
> P.S. Er hun til avl, siden hun ikke er neutraliseret endnu?

Nej hun er ikke til avl. Jeg snakkede med en dyrlæge som sagde at hun
skulle ha lov til at komme i løbetid 1 gang før vi skulle neutralisere
hende...

Ann-sofie

Fra : Tina M.

Dato : 24-03-06 07:06

"Ann-Sofie Anvig" <anvigKATTE@BAKKEofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men kan katte have ondt i maven når de er i løbe tid?
> Hun vil nemlig kun ligge i en bestemt stilling og det ligner at hun får

Du må endelig ikke sammenligne vores menses med kattes løbetid - det er slet
ikke det samme !!
Hvad er det for en stilling, hun helst vil ligge i ? er det med rumpen op,
eller ??
Disse jag er det, når hun sover ?

Mvh

Tina
www.heat-and-soul.dk

Fra : Ann-Sofie Anvig

Dato : 24-03-06 19:54

> [...]
> ikke det samme !!
> Hvad er det for en stilling, hun helst vil ligge i ? er det med rumpen op,

Hejsa.
Hun vil helst ligge helt strakt ud nede ved gulvet med rumpen oppe...
Jag´ene kommer når hun er vågen....
Hun vil ikke bøje sig sammen, kun ligge helt strukket ud...

Tusind tak

Ann-sofie

Fra : Tina M.

Dato : 24-03-06 22:52

> [...]
> Jag´ene kommer når hun er vågen....
> Hun vil ikke bøje sig sammen, kun ligge helt strukket ud...

Det lyder som helt alm. løbetid - det der med rumpen oppe er et sikkert
tegn.
Lad hende gå denne løbetid ud, og se så, om hun ikke bliver helt normal
igen - det tror jeg
Din dyrlæge er af den gamle skole, for det er ikke korrekt, at en hunkat
skal have en løbetid, før hun bliver steriliseret - det bedste er, at gøre
det så tidligt som muligt, da katten kommer sig hurtigere over indgrebet, så
få også det gjort, når hun er *normal* igen.

Held og lykke !!

Mvh

Tina
www.heart-and-soul.dk

Fra : Ann-Sofie Anvig

Dato : 24-03-06 23:43

> [...]
> det så tidligt som muligt, da katten kommer sig hurtigere over indgrebet,

> få også det gjort, når hun er *normal* igen.

Tusind tak for dine svar på mine spørgsmål. Du har lettet mit hjerte.
Ville ikke kunne bære hvis hun havde ondt i sin lille mave...
Vil gøre som du siger at få hende steriliseret når hun er ovre
løbetiden...

Tak for en hjertlig velkomst *S*

MVh

Ann-sofie

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-03-06 00:04

> Hun vil helst ligge helt strakt ud nede ved gulvet med rumpen oppe...

Det er løbetid.....lidt ligesom med kvinder, løbetid og rumpen oppe, du
ved..

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ann-Sofie Anvig

Dato : 26-03-06 20:13

> Det er løbetid.....lidt ligesom med kvinder, løbetid og rumpen oppe, du
> [...]

Hahaha den var god *Gs* Men hendes løbetid er heldigvis overstået nu...
skønt... ikke mere hyleri *s*

Ann-sofie

Fra : Kate

Dato : 27-03-06 16:47

Ann-Sofie Anvig <anvigKATTE@BAKKEofir.dk> wrote in

> Hahaha den var god *Gs* Men hendes løbetid er heldigvis overstået
> nu... skønt... ikke mere hyleri *s*

Nej, det kan være skrækkelige at høre på. Husker tydeligt da jeg i sin
tid passede min storesøsters kat nogle dage og den kom i løbetid. Jeg
var ikke så gammel igen og kendte intet til katte. Jeg boede i min
søsters lejlighed og katten var inde/udekat.....Hold da op en skrigeri,
så vile den ind så ville den ud. Så hylede den og pev og krøb langs
gulvet. Jeg var vel omkring 17 år, men jeg glemmer det aldrig. Den dag
sagde jeg at hvis jeg nogensinde fik kat skulle dem omgående
steriliseres, for den ballade gad jeg i hvert fald ikke

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk
Ved privat svar fjern spamme.