Naser Khader er skkert også racist
Fra : Tim

Dato : 23-03-06 22:59

Jeg har en lunsk fornemmelse af, at tågehovederne (Undskyld jeg brugte dit
ord Croc) her i gruppen anser Naser Khader som en racist. Simpelthen fordi
han tager afstand fra sharia og anerkender Anders Foghs hårde line i
Muhammed sagen.

Kom så, Km Larsen, Wilstrup, Riise, Croc, Zeki o.l. tågehoveder. Indrøm det
nu bare; han er en skide racist, ikke?

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 23:09

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Kom så, Km Larsen, Wilstrup, Riise, Croc, Zeki o.l. tågehoveder. Indrøm
> det nu bare; han er en skide racist, ikke?
>
> Tim

TIM! Du har lige gravet din egen grav. Endnu engang angriber du personer her
i gruppen uden at komme med dinehadske mening. Pænt forsøg-... men LAD VÆRE
med at prøv igen!

EN ting er sikkert DU er racist, og DET kommer du aldrig udenom!
DU ser ikke løsningen andet et at gasse eller dræbe alle muslimer. DU er
indbegrebet af Dansk Folkehad!

Har DU tæmkt din løsning til ende?

Fra : GB

Dato : 23-03-06 23:20

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> TIM! Du har lige gravet din egen grav. Endnu engang angriber du

Du er en kvalitets-halal-nar.

Fra : Ingolf

Dato : 23-03-06 23:25

"GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> Du er en kvalitets-halal-nar.

Og du har INTET der gør diskussionen mere værdig eller blot mere værdigfuld.

Så... HVEM er en nar og spild af tid?

Fra : Tony

Dato : 24-03-06 00:21

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Og du har INTET der gør diskussionen mere værdig eller blot mere
> værdigfuld.
>
> Så... HVEM er en nar og spild af tid?

Rooolig In golf, vi har vel stadig ytringsfrihed her i NG.

Tony

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:32

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> wrote in message

> Rooolig In golf, vi har vel stadig ytringsfrihed her i NG.
>
> Tony

Helt sikkert, og jeg har da også humor. Men disse bemørkninger yder intet
til den oprindelige diskussion. Jeg er enig med at krydre diskussionerne med
en del humor.. men at bare komme med personangreb.. det er for plat!

Vi taler politik her i gruppen.. ikke noget med at DU eller GB har sure tæer
osv osv.

_
Fy for satan hvor her stinker?

Fra : Tony

Dato : 24-03-06 01:01

> [...]
> med en del humor.. men at bare komme med personangreb.. det er for plat!
>
> Vi taler politik her i gruppen.. ikke noget med at DU eller GB har sure

Jamen det er sikkert fordi du har lortsmag i munden,efter at ha' slikket dig
selv i røven .

Synes du stadig at personangreb er for plat ?

Tony

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 01:07

> Synes du stadig at personangreb er for plat ?
>
> Tony

Skal vi ikke bare komme videre i den oprindelige diskussion?
Du viser jo kun gruppen at du kun poster fordi du er en "Attantion Whore".
http://www.mikeserieys.co.uk/blog/images/attention_whore-thumb.jpg

Fra : Tony

Dato : 24-03-06 01:16

> [...]
>
> Skal vi ikke bare komme videre i den oprindelige diskussion?
> Du viser jo kun gruppen at du kun poster fordi du er en "Attantion Whore".

Jeg brugte såmænd blot dine egne ord.
Hva' skal vi så kalde dig.?

''Komme videre'' ? sålænge du ikke fatter en tekst, hvordan skulle det så
la' sig gøre?
Nat nat.

Tony

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 01:21

> Tja.. der er noget om det. Hele denne post er er tåbelig.. og derfor vil
> jeg lade den ligge for nu,.
Godnat!

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-06 11:15

> [...]
> til den oprindelige diskussion. Jeg er enig med at krydre diskussionerne
> med en del humor.. men at bare komme med personangreb.. det er for plat!

siden hvornår er vi begyndt på det???

for mig at se så er det der bliver debatteret alllermindst POLITIK

Peter

Fra : Konrad

Dato : 24-03-06 11:31

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> siden hvornår er vi begyndt på det???
>
> for mig at se så er det der bliver debatteret alllermindst POLITIK

Gruppens navn burde reelt være

dk.snak.samfund

eller

dk.mudderkastning.meninger

Fra : Tim

Dato : 25-03-06 02:11

> [...]
>
> siden hvornår er vi begyndt på det???
>
> for mig at se så er det der bliver debatteret alllermindst POLITIK

Her var netop et eksempel på to gutter, der var/er rygende uenige, men
alligevel finder ud af det.

De siger faktisk "Godnat" til hinanden, og så kommer du væltende med dine
vamle sure sokker. Det er IKKE kun dine politiske modstandere, der er trætte
af at høre på dit klynkeri.

Ja, du har været i en bilulykke og er blevet en fed doven dreng, men det
skal vi sgu' da ikke allesammen leve med i uendelighed.

Så HOLD dog kæft, din nar.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 25-03-06 13:01

> siden hvornår er vi begyndt på det???
>
> for mig at se så er det der bliver debatteret alllermindst POLITIK

Det kan du ha noget så ret i. Syntes altid disse dk.politk diskussioner
ender i mudderkast. Og jeg er ikke meget bedre selv, da jeg mange gange
lader mig rive med.

Vi kan alle forbedre os.

Fra : Konrad

Dato : 24-03-06 08:21

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> "GB" <nospam@nospam.invalid> wrote in message

> Og du har INTET der gør diskussionen mere værdig eller blot mere
værdigfuld.

Nej, og svaret til dig vidner blot om polariseringen. Enten er man 100%
hardcore racist, nationalist og voldelig fremmedhader - eller også er man
blåøjet shariatilhænger der ser igennem fingre med "dhimmisering", stening
osv.

Fra : Tim

Dato : 25-03-06 02:12

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message

> [...]
> blåøjet shariatilhænger der ser igennem fingre med "dhimmisering", stening

Rystende.

Tm

Fra : GB

Dato : 24-03-06 17:38

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in

> Og du har INTET der gør diskussionen mere værdig eller blot mere
> værdigfuld.

Læs lige din egen kommentar til Tim...

> Så... HVEM er en nar og spild af tid?

Hvorfor nedlader du dig så til at svare, din nar?

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 00:18

> [...]
>
> EN ting er sikkert DU er racist, og DET kommer du aldrig udenom!
> DU ser ikke løsningen andet et at gasse eller dræbe alle muslimer. DU er

Calm down.

Tim

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:36

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> "Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote in message

> Calm down.
>
> Tim

Så lad vær med at komme med dine person angreb. Jeg er halalneger osv osv..
det var IKKE det der var indledet som diskussion i første post vel? Du kan
svine mig til ALT et du vil, i PERSONLIGE posts.. det er helt iorden. Men
lad være med at spilde andres tid på dit pis!

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 00:29

Ingolf skrev:

> [...]
>
> EN ting er sikkert DU er racist, og DET kommer du aldrig udenom!
> DU ser ikke løsningen andet et at gasse eller dræbe alle muslimer. DU er

Rolig Mulle, du risikerer jo at få en prop.

Men altså, Naser Khader er bare en skide racist, ikk'?

Fra : Ingolf

Dato : 24-03-06 00:51

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Ingolf skrev:
> Rolig Mulle, du risikerer jo at få en prop.

ROFL... slap selv af.. du vil jo gerne være med i hulen, ikke mulle? :D

Det eneste der risikere at få en prop er det Danske samfund.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 01:23

Ingolf skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> ROFL... slap selv af.. du vil jo gerne være med i hulen, ikke mulle? :D
>
> Det eneste der risikere at få en prop er det Danske samfund.

Det glæder mig, at du føler dig ved godt helbred.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-06 11:17

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Rolig Mulle, du risikerer jo at få en prop.
>
> Men altså, Naser Khader er bare en skide racist, ikk'?

Det virker ikke særligt troværdigt at du skriver sådan et indlæg efter at du
har kritiseret ande for at hælde plat ud over gath

Peter

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 12:14

Peter K. Nielsen skrev:

> "HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det virker ikke særligt troværdigt at du skriver sådan et indlæg efter at du
> har kritiseret ande for at hælde plat ud over gath

Jeg har ikke kritiseret andre for at hælde plat ud over Gath. Jeg har
kritiseret andre for at brokke sig over plat, når de selv er platte.,
Jeg for min del kan sagtens være plat osv; men jeg giver mig ikke af med
at være hykler.

Det er således ikke det at være plat, jeg kritiserede. Det er det at
være hykler og brokke sig over plat, når man selv er plat, jeg
kritiserede.

Derudover, så er der vel frit slag til et indlæg som det Ingolf fyrede
af .... eller?

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 07:40

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

Hvis I blot ville lade være med at citere Dimsedrengen, så ville verden se
fredeligere ud. Han ligger permanent i mit filter, så jeg er som regel fri
for at læse hans pubertære udgydelser.
--
Wilstrup

Fra : Jens Bruun

Dato : 24-03-06 09:54

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Hvis I blot ville lade være med at citere Dimsedrengen, så ville
> verden se fredeligere ud. Han ligger permanent i mit filter, så jeg
> er som regel fri for at læse hans pubertære udgydelser.

Tak for den helt essentielle oplysning. Det er jo også efterhånden flere
timer siden sidst, vi hørte om dit filter.

--
-Jens B.
I øvrigt mener jeg, Henrik Vestergaard Blunck er det levende bevis

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 10:08

Jens Bruun skrev:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Tak for den helt essentielle oplysning. Det er jo også efterhånden flere
> timer siden sidst, vi hørte om dit filter.

Arne har efterhånden ikke ret meget andet at gøre i gruppen end lege med
og tale om sit dræberfilter. En slags etnisk udrensning for svagpissere.

Fra : Egon Stich

Dato : 24-03-06 11:20

> Arne har efterhånden ikke ret meget andet at gøre i gruppen end lege med
> og tale om sit dræberfilter. En slags etnisk udrensning for svagpissere.

Strudse stikker også hovedet i busken.

Forøvrigt kunne det være interessant at vide, om samme taktik bruges
overfor "vanskalige" elever?
Hvor mange mon står uden for døren hver time?

Egon

Fra : N/A

Dato : 24-03-06 13:48

Fra : Per Rønne

Dato : 24-03-06 12:45

Wilstrup <nix@invalid.com> wrote:

> [...]

> fredeligere ud. Han ligger permanent i mit filter, så jeg er som regel fri

Og nu har jeg så lige auto-sortlistet hele denne tråd. Jeg vil kun kunne
se svar fra dem, der svarer på mig her.

Helt fra begyndelsen er den jo underlødig. Hvilket man vel også burde
kunnet have set bare ud fra subject.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 17:18

> Og nu har jeg så lige auto-sortlistet hele denne tråd. Jeg vil kun kunne
> se svar fra dem, der svarer på mig her.

hvordan gør man det? jeg kunne godt tænke mig kun at se indlæg der berører
mig direkte eller indirekte uden at jeg skal trækkes med citater fra folk
jeg allerede har på min filterliste.

> Helt fra begyndelsen er den jo underlødig. Hvilket man vel også burde
> kunnet have set bare ud fra subject.

Ja, og jeg burde have holdt mig væk fra den tråd, da indholdet jo klart
viste sig at være det, jeg troede det var : en omgang snik-snak med
mudderkastning og beskyldninger.
--
Wilstrup

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-03-06 21:51

On Fri, 24 Mar 2006 17:18:12 +0100, Wilstrup wrote:

> hvordan gør man det? jeg kunne godt tænke mig kun at se indlæg der berører
> mig direkte eller indirekte uden at jeg skal trækkes med citater fra folk
> jeg allerede har på min filterliste.

Start med at skifte newsreader. Denne bruger jeg selv:

http://www.40tude.com/dialog/

Der er mulighed for at gøre det du ønsker igennem "scripts"

/|\
/\
Bruno

Fra : Wilstrup

Dato : 25-03-06 09:26

"Bruno Christensen" <news@lphund.dk> skrev i en meddelelse

> Start med at skifte newsreader. Denne bruger jeg selv:
>
> http://www.40tude.com/dialog/
>
> Der er mulighed for at gøre det du ønsker igennem "scripts"

Jeg takker først og fremmest for oplysningen, som jeg dog ikke kan bruge til
noget, da jeg ikke ønsker at skifte nyhedslæser - men det er da fint at jeg
får den oplysning, så behøver jeg ikke at spekulere mere over hvordan jeg
skal gøre med min nuværende - og det er jeg meget glad for

Tak!
--
Wilstrup

Fra : Tim

Dato : 25-03-06 09:59

"Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Og nu har jeg så lige auto-sortlistet hele denne tråd. Jeg vil kun kunne
> se svar fra dem, der svarer på mig her.
>
> Helt fra begyndelsen er den jo underlødig. Hvilket man vel også burde
> kunnet have set bare ud fra subject.

Den rammer imidlertid også plet, helt fra starten. At du ikke kan tåle
tonen, er sådan set sagen mindre vedkommende.

Tim

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-06 09:36

> [...]
> EN ting er sikkert DU er racist, og DET kommer du aldrig udenom!
> DU ser ikke løsningen andet et at gasse eller dræbe alle muslimer.

Der er ikke altid noget forkert ved racisme og ikke altid noget
forkert ved had.

"Den, som ikke kan hade, kan heller ikke elske. Voltaire

"Hadet giver geniblik, ligesom kærlighed. Poul Martin
Møller

"Had er der L Æ N G S T fornøjelser ved - man elsker i hast, men afsky
lever man med. Lord Byron

"Hvad vi behøver er had. Herfra fødes vore ideer. Jean
Genet

"I never worked better than when I am inspired by anger; for when I am
angry, I can write, pray, and preach well, for then my whole
temperament is quickened, my understanding sharpened, and all mundane
vexations and temptations depart. Martim Luther

" Had må¨gøre en produktiv - eller kunne man lige så godt
elske.Karl Kraus(jødisk debattør i Tyskland indtil 1933)

Fra : NoTrabajo

Dato : 24-03-06 06:24

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i

> [...]
> brugte dit ord Croc) her i gruppen anser Naser Khader som en racist.
> Simpelthen fordi han tager afstand fra sharia og anerkender Anders

Hvor er Croc® egentligt blevet af? Det er længe siden at vi har set noget
til ham her.
--
NoTrabajo

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 24-03-06 11:18

"NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i

> Hvor er Croc® egentligt blevet af? Det er længe siden at vi har set noget
> til ham her.

han har nok bare endegyldigt opgivet at komme ned på det generelle niveau i
denne gruppe

Peter

Fra : Tim

Dato : 24-03-06 12:50

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> "NoTrabajo" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> han har nok bare endegyldigt opgivet at komme ned på det generelle niveau
> i denne gruppe

Så ville han nok komme igen, hvis du skred.

Please bliv.

Tim

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-03-06 11:21

HrSvendsen@msn.com on fredag 24. marts 2006 at 10:08 +0100 wrote:
>En slags etnisk udrensning for svagpissere.

Jamen hr. Svendsen dog
Dér reddede du lige min dag - sådan har jeg aldrig tænkt på de meget
omtalte kill-filtre.
Det må jeg sgu sige: Genialt!

)))))))

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 13:48

Frank Løkkegaard skrev:

> [...]
>
> Jamen hr. Svendsen dog Dér reddede du lige min dag -
> sådan har jeg aldrig tænkt på de meget omtalte kill-filtre.

Ahem, så må jeg vist hellere hurtigt og med skam at melde
fortælle, at det var Claus Rasmussen, der første gang brugte
vendingen - imod min egen masseplonkning i 2002.

Et eksempel på at hån og latterliggørelse kan gøre nogen til
bedre mennesker, og jeg rødmer stadig passende skamfuldt, når
jeg mindes Claus Rasmussen's ord til mig - dengang. Tom
Liljeberg havde også en passende humørpille ved den lejlighed.

Du skal næsten se hvad Claus skrev og hvad Tom svarede.

(Claus' indlæg):

HrSvendsen skrev et tredje sted:
> plonk

Sig mig lige; har du gang i en etnisk udrensning eller hvad ?
Altså jeg mener; der kan sgu' da snart ikke være flere tilbage i
gruppen, du ikke har killfilet efterhånden...

Jeg synes det har taget lidt overhånd her på det sidste (ikke
bare mht. dig - men generelt).

Hertil svarer Tom så:

Nå, det mener du....?

*PLONK*

Fra : Bruno Christensen

Dato : 24-03-06 20:31

On Fri, 24 Mar 2006 13:48:07 +0100, HrSvendsen wrote:

> [...]
> jeg mindes Claus Rasmussen's ord til mig - dengang. Tom
> Liljeberg havde også en passende humørpille ved den lejlighed.

I en nyhedsgruppe som denne kan man egentlig ikke "kille" nogen, da der
oftest kommer svar med citater, som man læser.

Dog, jeg gider ikke læse Laudahns indlæg.

Bos svarindlæg har ofte en vis relevans (sommetider lidt skæv, men
alligevel). Når der går "lort" i det for Bo (læs trådstarter), så bliver
hele tråden kvittet.

Så bortset fra "halvanden" person, så er mit filter tomt.

/|\
/\
Bruno

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 24-03-06 14:50

HrSvendsen@msn.com on fredag 24. marts 2006 at 13:48 +0100 wrote:
>Ahem, så må jeg vist hellere hurtigt og med skam at melde
>fortælle, at det var Claus Rasmussen, der første gang brugte
>vendingen - imod min egen masseplonkning i 2002.

(snip nogle ret muntre eksempler)

ja ja, æres den der æres bør - men tak for grinet alligevel. Det var
smukt!
Ha' en go' weekend!

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311