Andet multimedie
bentjuul 3670
kan ikke åbne billede i PS 7
Fra : Thomas gade

Dato : 23-03-06 21:21

Når jeg højreklikker på et billede feks. på mit skrivebord og vælger åbn
med photoshop, åbnes photoshop godt nok men billedet læses ikke ind i
programmet.

Nogen der ved hvad det skyldes?

Spørgsmålet er muligvis OT i såfald henvises jeg gerne til den rigtige
gruppe.

Mvh Thomas

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 23-03-06 21:28

Thomas gade skrev:

> Når jeg højreklikker på et billede feks. på mit skrivebord og
> vælger åbn med photoshop, åbnes photoshop godt nok men billedet
> læses ikke ind i programmet.
>
> Nogen der ved hvad det skyldes?

Hvis det er OS X, så:
<http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?14@429.82zOgRxrb9j.1@.2ccf1da6>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas gade

Dato : 24-03-06 00:25

Thomas G. Madsen wrote:

> Hvis det er OS X, så:
> <http://www.adobeforums.com/cgi-bin/webx?14@429.82zOgRxrb9j.1@.2ccf1da6>.

Det er xp home sp2,

Mvh Thomas

Fra : mj

Dato : 24-03-06 23:24

"Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Det er xp home sp2,
>
> Mvh Thomas

Prøv at slette pref. filen så ps bliver sat i nul

mvh
morten

Fra : Thomas gade

Dato : 25-03-06 19:18

mj wrote:
> "Thomas gade" <placeit-fjern-@gmail.invalid> skrev i en meddelelse

> Prøv at slette pref. filen så ps bliver sat i nul

Ok, har du en sti til den?

--
Mvh Thomas

Fra : hcma

Dato : 26-03-06 12:34

> Ok, har du en sti til den?
>
> --
> Mvh Thomas

Prøv at resette preferencefilen enten ved at holde ctrl.+shift+alt nede mens
Photoshop starter op (du skal være hurtig), eller ved at smide filen ud.

Den ligger i

C:\documents and Settings\dit brugernavn\Application Data\Adobe\Photoshop\
7.0\Adobe Photoshop 7.0 Settings\
Application Data er en skjult fil så når du søger skal du slå View Hidden
Files and Folders til.
m v h
hcma/-