tunmousse med røget laks
Fra : Nuser

Dato : 23-03-06 14:50

Hej

Kan nogen hjælpe mig med en opskrigt på subj. Jeg ved at der ikke er smør i
opskriften, samt at moussen er meget lind og kan "sprøjtes" ud med en
bollesprøjte.

Hilsen Nuser

Fra : N/A

Dato : 23-03-06 21:05

Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 23-03-06 21:05

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:4422fd4e$0$918$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> for tun", har jeg smidt en opskrift i dk.binaer. Det burde give et fint

Ups - kom så til også at smide den her. Beklager :-/

Fra : B. Enny

Dato : 23-03-06 21:21

"Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
meddelelse news:4422ff52$0$946$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> "Mads Thorning Pedersen" <cyklopaten@sletdette.mailme.dk> skrev i en
> meddelelse news:4422fd4e$0$918$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> Ups - kom så til også at smide den her. Beklager :-/

la vær og smide med maden!!

Fra : Max

Dato : 23-03-06 21:28

Hej

> la vær og smide med maden!!

Det går nok når det er kattemad :)

Mvh Max

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 23-03-06 21:19

Nuser skrev:

> Kan nogen hjælpe mig med en opskrigt på subj. Jeg ved at der
> ikke er smør i opskriften, samt at moussen er meget lind og
> kan "sprøjtes" ud med en bollesprøjte.

Jeg kan anbefale den opskrift på tunmousse der er bagpå visse
pakker med husblas. Erstat så blot tunfisk med en blanding af
dåselaks og røget laks, fx i forholdet 2:1.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Nuser

Dato : 23-03-06 22:29

Hej Mads

Takker for opskriften. Jeg skal prøve den.

Det var nok mig der ikke var klar nok i min beskrivelse...men det jeg
oprindelig søgte var en tunmousse hvor der var små stykker røget laks i. Men
jeg må i gang med at eksperimentere (Godt man har katte *smiler*)

Hilsen Nuser