Det var bare en spøg
Fra : Kim2000

Dato : 23-03-06 14:07

Akkibablala fortæller at det bare var en spøg at han truede et
folketingsmedlem.

" I Danmark er der en tradition for humor, sarkasme, ironi og spøg, og jeg
har ofte hørt lignende spøgefulde bemærkninger fra mange forskellige sider.
Ikke kun fra muslimer, skriver imamen"

Ja, der var noget med at JP lavede en spøg i september, men dengang tog han
ikke helt så let på tingene.

mvh
Kim

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-06 15:13

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Ikke kun fra muslimer, skriver imamen"
>
> Ja, der var noget med at JP lavede en spøg i september, men dengang tog

Pudsigt nok, jeg har rendt rundt med selv samme tanke. Og jeg synes
efterhånden der er en tendens til, at vi skal ta' med fløjlshandsker på
disse landsforrædere ( ingen nævnt, ingen glemt ), samtidigt med, at vi skal
rende rundt og undskylde bare vi slår en forkert prut.

Gad vide hvornår de 99,9% af Danske muslimer som er ok, får nok af deres
"trosfæller" og be'r dem om at klappe i, eller forlade fodertruget
herhjemme.

Jeg synes efterhånden der breder sig en stemning i min omgangskreds, som kan
karakteriseres som "mæthed", nu har vi sgu' fået nok.

mvh
Ebbe

Fra : Palle Andersen

Dato : 23-03-06 15:17

> [...]
> sider. Ikke kun fra muslimer, skriver imamen"
>
> Ja, der var noget med at JP lavede en spøg i september, men dengang tog

Nej, men dengang var det jo også den mægtige profet det gik ud over.
Denne gang var det jo bare Nasser......

Akari sætter nye grænser for dumhed, hver gang han åbner munden.

Bare min mening.

Palle

Fra : JYH

Dato : 23-03-06 15:36

Palle Andersen wrote:

> Akari sætter nye grænser for dumhed, hver gang han åbner munden.

Fuldstændig enig.
Han skal i hvert fald snart lære, at alt hvad han siger
offentligt kommer igennem mediernes vridemaskine.

Fra : Jim

Dato : 23-03-06 15:51

"JYH" <jyh@no.spam> skrev i en meddelelse

> Fuldstændig enig.
> Han skal i hvert fald snart lære, at alt hvad han siger
> offentligt kommer igennem mediernes vridemaskine.

Indtil nu har imamerne redet stormen af ved at benægte alt..
- indtil de bliver konfronteret med beviserne, og så bliver det verfet af
bordet som en spøg, eller at vi som vantro ikke forstår, hvad der er blevet
sagt.

J.

Fra : Rune D. Jørgensen

Dato : 24-03-06 13:02

Det var smuk og solrig dag da JYH skrev
news:4422b210$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk i dk.politik:

> Fuldstændig enig.
> Han skal i hvert fald snart lære, at alt hvad han siger
> offentligt kommer igennem mediernes vridemaskine.

Det han sagde om Naser var jo ikke offentligt, men derimod optaget med
skjult kamera.

--
Rune D. Jørgensen

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 14:01

"Rune D. Jørgensen" <RUNE_dahl@hotmailREMOVE_THIS.com> skrev i en meddelelse
> Det var smuk og solrig dag da JYH skrev
> news:4422b210$0$2088$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk i dk.politik:

> Det han sagde om Naser var jo ikke offentligt, men derimod optaget med
> skjult kamera.

Ja, for han er jo for stort et skvat til at turde sige sin mening
offentligt. Næ, nu har han travlt med at trække i land, men er der mon nogen
der er i tvivl om, at han i det skjulte stadig har travlt med at "stikke
kniven i ryggen" på danskerne.
Det er helt bevidst jeg ikke betragter ham (og for den sags skyld hans
ligesindede) som danskere. Det kan godt være de har opnået Dansk
statsborgerskab, men de ER ikke Danskere, har aldrig været, og bliver heller
aldrig. Fnys

mvh
Ebbe

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 17:57

"Ebbe [7000]" <es44(at)pc(dot)dk> skrev i en meddelelse
> ligesindede) som danskere. Det kan godt være de har opnået Dansk
> statsborgerskab, men de ER ikke Danskere, har aldrig været, og bliver
> heller
> aldrig. Fnys

Det er nu ikke noget du suverænt bestemmer, lille Ebbe. En dansker har dansk
statsborgerskab - punktum. Hvad du vil anerkende eller ikke anerkende i
denne sag, er fuldkommen ligegyldigt.
--
Wilstrup

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 23:33

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
dansk
> statsborgerskab - punktum. Hvad du vil anerkende eller ikke anerkende i

Det kan da anbefales at læse inden man svarer. Jeg gør det helt tydeligt at
det er _min_ holdning. Jeg "bestemmer" skam ikke noget, så undlad venligst
at forvanske min udtalelser.
( ved nærmere eftertanke, så kunne det da være rart at "bestemme" en gang
imellem..... Nå nej, jeg må hellere holde mine tanker for mig selv. Det er
jo ikke sikkert jeg kan klare den med ikke at kunne huske mine ord i morgen)

mvh
Ebbe

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 23-03-06 16:27

On Thu, 23 Mar 2006 14:07:14 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk>
wrote:

> [...]
>Ikke kun fra muslimer, skriver imamen"
>
>Ja, der var noget med at JP lavede en spøg i september, men dengang tog han

Han er da bare så ufatteligt ...... ufattelig .....

Mon han bliver betalt af DF?

Fra : JYH

Dato : 23-03-06 16:32

Lars J. Helbo wrote:

> Han er da bare så ufatteligt ...... ufattelig .....
>
> Mon han bliver betalt af DF?

Nej - de bruger Jens Rohde

Fra : Konrad

Dato : 23-03-06 16:43

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> wrote in message

> Han er da bare så ufatteligt ...... ufattelig .....
>
> Mon han bliver betalt af DF?

Har tænkt præcist det samme. DF behøver slet ikke bruge penge på dyre
antiislamkampagner og hetzende hjemmesider - de skal bare sørge for at
slippe det "løstgående missil" Akkari løs i ny og næ

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 17:26

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Har tænkt præcist det samme. DF behøver slet ikke bruge penge på dyre
> antiislamkampagner og hetzende hjemmesider - de skal bare sørge for at
> slippe det "løstgående missil" Akkari løs i ny og næ

Så kunne du måske hjælpe nogle af dine partifæller med at sørge for, at han
blev gelejdet ud af landet?

Hilsen Sten

Fra : Konrad

Dato : 24-03-06 08:32

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Så kunne du måske hjælpe nogle af dine partifæller med at sørge for, at
han
> blev gelejdet ud af landet?

Jeg ved ikke hvem mine partifæller er - ejheller var jeg klar over, at man
kunne udvise danske statsborgere.

Fra : Sten Schou

Dato : 25-03-06 02:04

> Jeg ved ikke hvem mine partifæller er - ejheller var jeg klar over, at man
> kunne udvise danske statsborgere.

Hvis statsborgerskabet er tildelt på falsk grundlag, kan det fratages
manden,naturligvis inden han bliver udvist.

Hilsen Sten

Fra : Wilstrup

Dato : 25-03-06 09:35

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvis statsborgerskabet er tildelt på falsk grundlag, kan det fratages
> manden,naturligvis inden han bliver udvist.

Hvor du har denne form for husmandsjura fra, ved jeg ikke, men det lyder
helt usandsynligt. Man kan ikke fjerne et statsborgerskab fra en person
fordi vedkommende har "forkerte" meninger, og hvis man kunne fratage det, så
ville vedkommende være statsløs, og dem kan man heller ikke udvise - hvor
skulle man dog udvise dem til?
--
Wilstrup

Fra : @

Dato : 25-03-06 10:29

On Sat, 25 Mar 2006 09:34:54 +0100, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

> [...]
>helt usandsynligt. Man kan ikke fjerne et statsborgerskab fra en person
>fordi vedkommende har "forkerte" meninger,

der blev skrevet "på falsk grundlag"

det kan f.eks. være en person som er kommet til DK på falske papirer,
senere viser det sig at personen i virkeligheden er eftersøgt for mord
eller anden grov forbrydelse i et andet land

>og hvis man kunne fratage det, så
>ville vedkommende være statsløs, og dem kan man heller ikke udvise - hvor
>skulle man dog udvise dem til?

Hall Land:
http://www.arktiskebilleder.dk/siulleq/album/sted_1172307_1.html

der er plads nok, og isbjørnene sørger for at det aldrig bliver
kedeligt

Fra : Konrad

Dato : 27-03-06 14:10

> [...]
>
> Hvis statsborgerskabet er tildelt på falsk grundlag, kan det fratages
> manden,naturligvis inden han bliver udvist.

Det har du i den grad misforstået. Rent faktisk var oprettelsen af begrebet
indfødsret én af de første og ikke mindst største "søjler" under den danske
nationalstatsdannelse. Indfødsretten blev opfundet og gjort irreversibel,
simpelthen for at knytte danskere til staten Danmark, således de ikke var
knyttet til andre stater. Husk på, at før år 1800 var der faktisk ikke
rigtig noget Danmark, eller nogen bevidsthed omkring landet Danmark.
Kongeriget Danmark - hovedland med tilhørende bilande - var kongens private
ejendom, og befolkningen havde stort set ikke noget forhold til deres land.

Fra : Sten Schou

Dato : 23-03-06 17:47

> [...]
> sider. Ikke kun fra muslimer, skriver imamen"
>
> Ja, der var noget med at JP lavede en spøg i september, men dengang tog

Det bliver spændende at se, hvordan man på Politiken vil få drejet den 180
grader, så det atter er akkari der er rigtigt på den, mens det er Danmarkder
er forkert på den. Den fede redaktør arbejder helt sikkert på højttryk i
øjeblikket. Han når nok ikke at komme med i dagens udgave af deadline. Den
bliver svær den her.

Hilsen Sten
--
"Religion er opium for folket" - Karl Marx

Fra : Mark Jensen

Dato : 23-03-06 18:06

On Thu, 23 Mar 2006 17:47:07 +0100, "Sten Schou"
<rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
>øjeblikket. Han når nok ikke at komme med i dagens udgave af deadline. Den

Sjovt tænkte jeg også lige på.
Nu har Naser meddelt at han overvejer sin politiske fremtid.

Vil Thøger stadig bagatellisere problemerne islamistisk terror og
trussler, sådan som han har haft for vane, trods de massive
dødstrussler der har huseret, ikke mindst mod tegnerne.

Fra : GB

Dato : 23-03-06 21:53

Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote in

> Vil Thøger stadig bagatellisere problemerne islamistisk terror og
> trussler, sådan som han har haft for vane, trods de massive
> dødstrussler der har huseret, ikke mindst mod tegnerne.

Er paven katolik? Skider bjørnene i skoven?

Fra : Tony

Dato : 23-03-06 22:15

"GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> Mark Jensen <jesperj@it.dk> wrote in

> Er paven katolik? Skider bjørnene i skoven?

Eller, har kongehusets medlemmer nogensinde skidt i en ble ?

Tony

Fra : Egon Stich

Dato : 23-03-06 18:13

> [...]
> øjeblikket. Han når nok ikke at komme med i dagens udgave af deadline. Den

Det får han desværre ikke svært ved
Faktisk kan der jo være tale om noget så dansk som humor?
Der var, så vidt jeg husker, en tegning?
Af Muh med en bombe i turbanen?
Er det ikke logisk, at dette kan afføde en bemærkning i denne retning, på
egentlig god dansk vis?
Man "vender" humoren?

Hvor mange "dødstrusler" har man ikke hørt og set igennem årene?

Nu skal vi jo ikke opføre os som muhammedanere, men vise, at vi kan tage en
spøg.

MVH
Egon

Fra : HrSvendsen

Dato : 23-03-06 20:59

Egon Stich skrev:

> [...]
>
> Hvor mange "dødstrusler" har man ikke hørt og set igennem årene?
>
> Nu skal vi jo ikke opføre os som muhammedanere, men vise, at vi kan tage en

Jeg er fuldkommen enig med dig! Som jeg hørte bemærkningen fra Akkari,
så var det ikke nogen trussel. Jeg tiltror ham såmænd gerne, at han
ønsker at dræbe både denne og hin; men den refererede udtalelse
kvalificerer ikke til trussel i mine ører.

De radigale greb dog straks anledningen til at spille handlekraftige og
indgav en politianmeldelse, der selvfølgelig ikke har en snebolds chance
i helvede. Ren og skært spin.

De radigale hader selvfølgelig Akkari, fordi han så åbenlyst udstiller,
hvad muhamedanismen og dens formørkede følge har af kulturberigelse til
vort land og vort folk. Sådan skulle det jo slet ikke være, og de
radigale bryder sig bestemt ikke om, at skulle ændre et komma i deres
danskfjendtlige politik.

Derfor skal Akkari udstilles og bankes gul og blå, så muhamedanerne kan
fatte, at de altså lige skal passe på med at lufte deres holdninger - i
hvert fald så længe danskerne endnu er mange og stærke nok til at sende
hele banden hjem igen, når vi finder ud af hvilken vanvittig ide, det
er, at huse hundredetusindevis af fremmede korantro i vort land.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 23-03-06 23:09

"HrSvendsen" skrev i en meddelelse
> [...]

udstiller,
> hvad muhamedanismen og dens formørkede følge har af kulturberigelse

Ha ha - som du dog kan sige det.

>Sådan skulle det jo slet ikke være, og de
> radigale bryder sig bestemt ikke om, at skulle ændre et komma i deres
> danskfjendtlige politik.

.... og det var endnu bedre sagt !

> [...]
> hele banden hjem igen, når vi finder ud af hvilken vanvittig ide, det
> er, at huse hundredetusindevis af fremmede korantro i vort land.

Se det er jo den slags fakta - fx at det ER en vanvittig ide, - at
personer som Marianne Jelved skulle konfronteres med, når hun bliver
interviewet. Ikke sådan noget fims, som giver hende lejlighed til at
sidde og blære sig med at hun taler pænere end andre, fordi hun er
opvokset i Gentofte.

R.

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 09:09

Ruth Nielsen skrev:

> [...]
> interviewet. Ikke sådan noget fims, som giver hende lejlighed til at
> sidde og blære sig med at hun taler pænere end andre, fordi hun er

Præmissen om det vanvittige i foretagendet gør debatten til en stærkere
konflikt end noget andet i Danmark, så det tør mainstream endnu ikke
tage fat på. Der skal mere kog i gryde - det skal blive endnu værre, end
det allerede er, før de konfliktsky borgere, der jo stadig har det meget
godt, træder i karakter.

Når de ikke længere bare kan flytte væk fra problemet. Når deres børn
ikke længere kan beskyttes ved at sende dem på privatskole. Når
muhamedanerne vælgermæssigt bliver så mange, at de bliver tungen på
vægtskålen - så sker det.

Sådan er det i Israel. Sådan bliver det i Danmark.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 25-03-06 11:22

> [...]
> vægtskålen - så sker det.
>
> Sådan er det i Israel. Sådan bliver det i Danmark.

Og sådan blev det i Serbien. Det der skete dér svarede til at man fyldte
ligeså mange muhammedanere ind i Nordsjællandeller el.fx. Sønderjylland,
som der nu er i Kosovo, og at de så forlangte at blive løsrevet og få
selvbestemmelse. For Kosovo har jo altid været en del af Serbien. Dér
ligger Serbiens ældste kirker og klostre.

R.

R.

R.

Fra : Egon Stich

Dato : 24-03-06 11:42

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> interviewet. Ikke sådan noget fims, som giver hende lejlighed til at
> sidde og blære sig med at hun taler pænere end andre, fordi hun er

Hun er jo blot en skide folkeskolelærerinde, der er ved at blive desperat
over at nærme sig enden, uden at være blevet placeret bag landets fineste
kateter.

(Og undskyld til de ordentlige lærerinder, der dog findes)

MVH
Egon

Fra : Kim2000

Dato : 24-03-06 17:18

"Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> over at nærme sig enden, uden at være blevet placeret bag landets fineste

Nu er hun altså gymnasielærerinde

Fra : Egon Stich

Dato : 24-03-06 18:11

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er hun altså gymnasielærerinde

Det gør det da blot værre.
Så har hun formodentlig ikke engang læreruddannelse der dur?

MVH
Egon

Fra : Wilstrup

Dato : 24-03-06 18:23

> Nu er hun altså gymnasielærerinde
Nej, det er hun ikke - hun er uddannet folkeskolelærer og har siddet i
byrådet for Det Radikale Venstre, har vist også beklædt stillingen som
rådsformand og er uddannet som seminarielærer, dog ikke i dansk, da hun har
læse-staveproblemer.(odrdblindhed?)
--
Wilstrup

Fra : Egon Stich

Dato : 25-03-06 12:05

> [...]
> byrådet for Det Radikale Venstre, har vist også beklædt stillingen som
> rådsformand og er uddannet som seminarielærer, dog ikke i dansk, da hun

Her har vi måske forklaringen på de
politisk korrekte ord: Muslim og Islam?

Det korrekte europæiske ord: Muhammedaner er for svært at stave?
For slet ikke at tale om: Islamisme?

Der er slet ikke tale om bestræbelser for at holde en "god tone",
men alene at skjule manglende evne til at skrive og læse
MVH
Egon

Fra : HrSvendsen

Dato : 24-03-06 18:22

Kim2000 skrev:

> "Egon Stich" <egon-stich@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Nu er hun altså gymnasielærerinde

Folkeskolelærerinde

http://www.cfje.dk/cfje/links.nsf/Personbeskrivelser/personID/MJ002214

Fra : Egon Stich

Dato : 24-03-06 11:39

"HrSvendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]

> ønsker at dræbe både denne og hin; men den refererede udtalelse
> kvalificerer ikke til trussel i mine ører.

Derimod finder jeg, efter at have set hele filmen, at der kan være rigeligt
grundlag for at anmelde, og dømme, de håndlangere, der afslutningsvis ganske
klart fremsætter trusler imod filmfolkene.
Men dette skal de "frelste" nok afholde sig fra.
Den almeldelse kunne nok føre til domfældelse.
Hvorimod Gerners "anmeldelse" kun kan opfattes som et omkostningsfrit
stuntnummer.

MVH
Egon

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 23-03-06 22:37

<rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
>øjeblikket. Han når nok ikke at komme med i dagens udgave af deadline. Den

Du kan se det her:

De er meget langt inde i bortforklaringsfasen - føj hvor er det
ulækkert.

Fra : Jim

Dato : 24-03-06 01:28

"Lars J. Helbo" <fornavn@efternavn.org> skrev i en meddelelse

> Du kan se det her:

> De er meget langt inde i bortforklaringsfasen - føj hvor er det
> ulækkert.

Akkari siger, at Danmark har trdaition for sarkasme.
Ok, men sarkasme mener man jo i modsætning til ironi.
Så mon ikke han igen har bragt sig selv i fedtefadet.
<Href src= "C://gøgoggokketema.wav">
http://www.kimani.dk/_borders/stan-neu.gif

J.

Fra : Bo Warming

Dato : 24-03-06 08:46

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> wrote in message
> Akkari siger, at Danmark har trdaition for sarkasme.
> Ok, men sarkasme mener man jo i modsætning til ironi.

Roser man en, der ikke fortjener det, er det satire
(Benjamin Franklins definition)
Overdriver man en modparts synspunkt, (fx gør det firkantet og
komisk), er det ironi
En vildt aggressiv kombination af disse humor-former er sarkasme - som
også kan overlappe parodi, pastiche og komik - men "med tyk pensel".

Hvis Akkari brugte sarkasme, har der været et offer, hvis dårskab han
ville udstille.
Eneste offer jeg kan se er terrorister der netop kunne gå ind i et
Khader-ministerium påspændt selvmordsbomber, for at signalere uenighed
i hans dødsstraf-fri koran-fortolkning, som de anser for forrædderisk
og kættersk.
Jeg tror han trods sin store intelligens er ubehjælpsom vedr vestlige
humorbegreber og terminologi. Ligesom hans sorte trosfælle der
anmeldte mig for blotteri og viklede sig ind i selvmodsigelser i
byretten i forgårs, fordi hun ikke evner andet end abesprog.

Falden-på-halen-komik som selv aber kan forstå og le af, er udstilling
af fjendefejl med fysisk efterligning a la ballet. Men kan have
nuancer og rumme tilgivelse/overbærendhed - være rettet mod hele
verdens dårskab.
Ligesom ironi kan være selvironi.

" Satiren er en slags spejl, hvori iagtageren sædvanligvis
opdager alle andres ansigter, blot ikke sit eget". Jonatan
Swift

" Satirikeren samler på øretæver som på mønter. For at han ved en
gunstig lejlighed kan betale dem tilbage. " Hanns-Hermann
Kersten

" Overbærende latter er den grusomste form for foragt".
Pearl S. Buck

"Humorens hemmelige kilde er ikke glæde men sorg Der er ingen humor i
Himlen".Mark Twain

"At bruge ironi og sarkasme ødelægger ens karakter. Gradvis skaber den
en ondskabsfuld overlegenhed. Man bliver en snappende hund, der har
lært både at le og bide.Nietzsche

"Latterlighed er en større skændsel end skam.Duc de La Rochefoucauld

Min foretrukne humorform er den vidunderligt milde, næsten danske
TYSKE GEMYTLIGHED - der er for megen sadistisk nedgøren i
angelsaksernes og franskmændenes skarpe ironi/satire/sarkasme. Som
Akkari slet ikke forstår, endsige evner at bruge. Muslimhumor er at
skyde kalashnikov op i loftet under brullupsfest.

Akkari evnede ikke at bruge NOGEN FORM FOR HUMOR imod sin
modpart=Naser Khader, men hans tænken højt og ærlig=makabert kan få en
helligkriger til at forstå et vink med en vognstang og myrde.

Fra : Kim2000

Dato : 24-03-06 17:20

> [...]
> mig for blotteri og viklede sig ind i selvmodsigelser i byretten i
> forgårs, fordi hun ikke evner andet end abesprog.

Store intelligens???? Manden er jo lallende idiot (som Housgaard udtrykte
det meget rammende).

mvh
Kim

Fra : KE

Dato : 23-03-06 18:21

Jeg forstår så ikke at det faktisk kan komme bag på nogen at manden er så
tåbelig som han her giver udtryk for.

Men det er sku dejligt at se alle de velmenene "humanister" og stakkels
"ofre" skyde sig selv i hovedet den ene dag efter den anden.
Først Tøger, så Hjelved og nu Akkari (m.v.)
Dertil Grundfoss, Allah Food's og de øvrige erhvervs hyklere, der er redde
til at ofre vores vigtigste principper i deres grådige kamp for ussel
mammon.

Dette land må snart finde ud af om vi skal være en multi-etnisk "legeplads",
eller om det ikke er på tide at vi får en lidt mere "håndfast" holdning til
vores etniske "småproblemer". Jeg må indrømme at jeg erterhånden er lidt
træt af at være til grin for mine egne penge.

Kære venner, er der nogen eksempler på personer eller samfund der er kommet
langt med tossegodhed?

Fra : GB

Dato : 23-03-06 22:00

"Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in

> Akkibablala fortæller at det bare var en spøg at han truede et
> folketingsmedlem.

Den lille giftige formalin-myre Aqqari ser pludselig i øjnene, at den gode
danske levestandard bliver noget, han kun kan drømme om.

"Hulk, Hvin, det var kun for sjov, jeg mente det slet ikke..."

Han kan kneppe sig selv med en trestjernet salami, kan han.

Fra : Kim2000

Dato : 23-03-06 22:14

> [...]
>
> "Hulk, Hvin, det var kun for sjov, jeg mente det slet ikke..."
>
> Han kan kneppe sig selv med en trestjernet salami, kan han.

Hvad har den salami dog gjort at fortjene så ond en skæbne

Fra : GB

Dato : 23-03-06 23:17

> Hvad har den salami dog gjort at fortjene så ond en skæbne

Kun ét ord:

Svinekød!

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-06 23:32

> "Kim2000" <kim2000@surfmail.dk> wrote in

> Kun ét ord:
>
> Svinekød!

Det er stadig for galt at behandle en god dansk salami på den måde. Kan man
ikke finde en brugt sutsko lavet af svinelæder istedet ?

mvh
Ebbe

Fra : Tony

Dato : 23-03-06 23:57

> [...]
>

> "GB" <nospam@nospam.invalid> skrev i en meddelelse

> Det er stadig for galt at behandle en god dansk salami på den måde.

''En god dansk salami,'' fabriksfremstillet, fyldt med nitrit og farve,,
vorherre bevares.
Skal man ha' salami som smager godt, så køb slagterens hjemmelavede,
selvfølgelig afhængig af hvor god slagteren er.

Tony

Fra : Jim

Dato : 24-03-06 01:21

> [...]
> man
> ikke finde en brugt sutsko lavet af svinelæder istedet ?

Vi kan sende ham hen til nærmeste ornestation, så klarer de den der.

J.

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-06 07:37

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpal.com> skrev i en meddelelse

> Vi kan sende ham hen til nærmeste ornestation, så klarer de den der.
>
> J.

Ja hvorfor ikke, nu er vi jo efterhånden vant til at han og de andre
"labaner" b*ller os i r****, so nu må det vel være deres tur.

mvh
Ebbe