Zyxel prestige 335 - anbefaling - Hjælp
Fra : Henrik

Dato : 23-03-06 11:21

Hej Alle.

Jeg overvejer seriøst at købe zyxel prestige 335, men kan ikke rigtig finde
anbefalinger på denne.

Er der nogen af jer som kender den - evt. anbefale den eller link til
anbefaling.

På forhånd tak.

Henrik

Fra : Jesper

Dato : 23-03-06 12:17

Henrik den 23-03-2006 11:20:
> [...]
> anbefalinger på denne.
>
> Er der nogen af jer som kender den - evt. anbefale den eller link til

Det korte svar: ZP 334 er en god router og den samme som 335 men minus
printserver.

Jeg har 335 og har kun haft lidt bøvl med loopback/ftp opsætning - så
for at tjekke om der er hul igennem udefra, har jeg måttet bruge min mobil.
Det er ikke lykkedes mig at få det sat korrekt op da en
firmwareopgradering slettede en option der ellers skulle være der
(sua/nat halløj)
Den tålmodige/dygtige surfer, kan måske finde en løsning let..

Den har hos mig nægtet at bruge Aldi/NorthQ netværkskabler men alt andet
er gået fint igennem.

Jeg er ellers meget tilfreds med den. Mange indstillingsmuligheder men
også en default der virker udemærket til det meste.

Den klarer i praksis hård belastning som f.eks Utorrent på en 2mbit/512.
Jeg kan ha min tvivl om den kan holde til voldmange connections og på
10+ mbit forbindelser.

Generelt bruger den dog ½ af sin 'memory' uden at skulle yde noget.

Vær obs på at der ikke er meget at hente i den medfølgende manual - man
skal på nettet hvis man skal lære noget - men sådan er det jo med det
meste..

Desuden er den da pæn og kan tåle at stå frit fremme

--
Du skal sige røv, så griner folk. Så skal du give dem budskabet. Og når
de så er lige ved at kede sig skal du sige røv igen. Så vil de elske dig.

(Poul Henningsen)

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 23-03-06 12:46

Vi har smidt dem ud på en række hjemmearbejdspladser og oplever meget få
problemer med dem.

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk