TDC har råd til sverigekrig, for DK penge
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 22-03-06 23:28

Så nu går TDC endnu mere i krig i sverige.... 28Mbit for 149/måned de første
6måneder....
https://www.tdc.se/selfcare/servlet/BredBand28

og så kan man nøjes med at blive spist af emd et par kilobyte mere i
hastighed i danmark til 6gange prisen, men 20gange lavere hastighed....

Hvor længe mon de kan have den gående i Danmark med de priser... Man tør jo
næsten slet ikke flytte når man endelig har en god bredbåndsforbindelse fra
Comx.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-03-06 00:30

Bjarke Hansen skriver:

> Så nu går TDC endnu mere i krig i sverige.... 28Mbit for 149/måned de første
> 6måneder....
> https://www.tdc.se/selfcare/servlet/BredBand28

I hele Sverige, eller kun i byerne...

> og så kan man nøjes med at blive spist af emd et par kilobyte mere i
> hastighed i danmark til 6gange prisen, men 20gange lavere hastighed....

I næsten hele landet.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Thomas H.

Dato : 23-03-06 08:06

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor længe mon de kan have den gående i Danmark med de priser... Man tør
> jo næsten slet ikke flytte når man endelig har en god bredbåndsforbindelse
> fra Comx.

Hvor længe kan der gå, før folk fatter der er forskel på bredbaand i Danmark
og sverige.. Nåå nej, det havde jeg glemt, det fatter folk aldrig.

MVH
Thomas H.

Fra : Flemming Lynggaard

Dato : 23-03-06 15:40

"Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> wrote in message

> Hvor længe kan der gå, før folk fatter der er forskel på bredbaand i
> Danmark og sverige.. Nåå nej, det havde jeg glemt, det fatter folk aldrig.

Nej Bjarke og den type vil aldrig lære at læse og forstå forskellen...

Men gratis pizza til alle må der til...

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-06 22:27

Flemming Lynggaard skrev:

> "Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> wrote in message

> Nej Bjarke og den type vil aldrig lære at læse og forstå forskellen....
>
> Men gratis pizza til alle må der til...

Hold op hvor er i langt ude med jeres bemærkninger.. rent faktisk har
jeg fulgt med lige fra starten på xdsl området.. Men at det rent
faktisk er de store summer TDC har tjent i DK; er da klart at de har
råd til at rulle ud i sverige og bekæmpe konkurrenterne. De har jo
rent faktisk presset de andre levandører. fordi også TDC er hurtigere
til at rulle ud.. Det varede jo også noget tid før TDC rullede ud i
DK til hele landet.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 23-03-06 22:32

Bjarke Hansen skriver:

> Hold op hvor er i langt ude med jeres bemærkninger..

Nej

> [...]
> faktisk er de store summer TDC har tjent i DK; er da klart at de har
> råd til at rulle ud i sverige og bekæmpe konkurrenterne.

De andre kører jo til nogenlunde same pris, er det at "bekæmpe" ?

Telenor (i Sverige bredbandsbolaget og i DK sonofon og cybercity) er da
endnu billigere end TDC derovre.

Klaus
--
Sonofon, er de bare inkompetente ?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-06 22:51

Hvad mener du? bredbandsbolaget, tager 379 for en 24Mbit adsl det lyder
ikke billigere end tdc.

Telenor.se kan jeg ikke se noget om privat produkter og priser.
Telia tager 399,- bindindstid 18måneder og 700,- i gebyr..

TDC, ingen binding, gratis startudgifter, halv pris 149 Skr. Kalder du
ikke det krig på adsl i sverige?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-03-06 23:04

"Bjarke Hansen" <bjarke_hansen@*.REMOVE*spamfilter.dk> crashed Echelon
writing news:_bkUf.483$x%6.110@news.get2net.dk:

> [...]
>
> og så kan man nøjes med at blive spist af emd et par kilobyte mere i
> hastighed i danmark til 6gange prisen, men 20gange lavere

I Sverige spytter staten penge for at få bredbåndforbindelser til alle
byer.

I Sverige findes anden hovedleverandør på hovedkobberet.

I Sverige findes anden telelovgivning.

I Sverige satser TDC ikke på at være overalt, men kun visse større byer med
interessante centraler. Fx. centrum af Lund.

> Hvor længe mon de kan have den gående i Danmark med de priser... Man
> tør jo næsten slet ikke flytte når man endelig har en god
> bredbåndsforbindelse fra Comx.

ComX?! Var det ikke dem som gik eller var ved at gå konkurs?

--
Bjarke Andersen

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 23-03-06 23:05

Hov, undskyld det koster 99 kroner at få tilsendt modemmet fra TDC,
som indeholder modem, router, og trådløst netværk!

Man for sku kvalme af TDC DK,,,, "Uhyggeligt billigt bredbånd"
JUBIIIII 160/128Kbit for 199/DKkr/måned

Man siger elkunderne betaler for fiberudbygningen... okay det er nok
rigtigt, men det er da mærkeligt om det ikke er Danske indtænker på
XDSL der ryger direkte ind på markedet i sverige.

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 23-03-06 23:09

"Bjarke Hansen" <bjarke_h@hotmail.com> crashed Echelon writing

> Man siger elkunderne betaler for fiberudbygningen... okay det er nok
> rigtigt, men det er da mærkeligt om det ikke er Danske indtænker på
> XDSL der ryger direkte ind på markedet i sverige.

Ja for det kunne jo aldrig tænkes at være telefoni, fiber eller anden fast
kredsløbs indtægt, der gik til Sverige, det må jo være lige præcis xDSL
indtægterne.

--
Bjarke Andersen

Fra : Hauge

Dato : 23-03-06 23:20

Bjarke Hansen wrote:
> Man siger elkunderne betaler for fiberudbygningen... okay det er nok
> rigtigt, men det er da mærkeligt om det ikke er Danske indtænker på
> XDSL der ryger direkte ind på markedet i sverige.

Kunne man ikke også sende dig til sverige, så man kunne slippe for den
omgang tøsesnak du hele tiden fyrer af?
Sæt dig da lidt ind i den store verden, for indtil nu virker det som om du
har brugt flere år på at få overbevist din mor og far til at få ADSL, og er
forbandet bitter over det, fordi det er for dyrt..

Mvh Hauge, der ikke gider bruge sin tid på en lille slat småpenge.. Der er
vigtigere ting i livet, fx. livet..

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060323222013@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ukendt

Dato : 26-03-06 10:21

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev igen en masse bavl i meddelelse
> Mvh Hauge, der ikke gider bruge sin tid på en lille slat småpenge.. Der er
> vigtigere ting i livet, fx. livet..

Ja, det er da klart: dine værdinormer er mere rigtige end alle andres..

Fra : Hauge

Dato : 26-03-06 11:45

TBJ wrote:
> Ja, det er da klart: dine værdinormer er mere rigtige end alle
> andres..

Det er de såmæn ikke, men jeg bruger mit liv til andet end at tude over lidt
småpenge til ADSL..

Mvh Hauge, der heller ikke sniffer lim.

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060326104714@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Ukendt

Dato : 29-03-06 11:27

> Det er de såmæn ikke, men jeg bruger mit liv til andet end at tude over
> lidt småpenge til ADSL..

Næh, til gengæld tuder du over alle andre, der tuder. Er det bedre?

> Mvh Hauge, der heller ikke sniffer lim.

ok, så de andre der tuder, sniffer lim?
Tommy

Fra : Martin Andersen

Dato : 23-03-06 23:32

Bjarke Hansen wrote:

> [...]
> jo næsten slet ikke flytte når man endelig har en god bredbåndsforbindelse

Du har helt ret, TDC monopolet har ødelagt markedet i Danmark.
Faktisk burde vi have verdens hurtigste internet, fordi landet
er lille og fladt. Det kan ikke blive nemmere eller billigere at
grave kabler ned.

Martin.

Fra : LarsJ

Dato : 23-03-06 23:50

Martin Andersen skrev:

> [...]
> Faktisk burde vi have verdens hurtigste internet, fordi landet
> er lille og fladt. Det kan ikke blive nemmere eller billigere at

Ja og især bør vi have det fordi mange kunder tror, at TDC er en
velgørende virksomhed, som ikke er interesseret i at skabe det størst
mulige overskud, hvor det kan lade sig gøre .... (