USB2 og Asus P5GD2 Delux problemer
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 22-03-06 21:01

Jadav!

Jeg har et Asus P5Gd2 Delux. Når jeg tilslutter noget til USB porten, så
siger den at den enhed der er tilsluttet kan køre stærkere end USB porten,
den køre så kun USB 1!

Hvis jeg putter den USB pen (512Mb) i min bærebar, så siger den ikke noget,
den køre USB 2!

Jeg har prøvet at installerer USB 2 driver fra den CD'er der fuldte med
bundkortet, men den kan ikke installeres fordi jeg har installeret service
par 2 til XP!

På Asus's hjemmeside kan jeg ikke finde en USB2 driver.
http://support.asus.com.tw/download/download.aspx?model=P5GD2
Deluxe&SLanguage=en-us

Er der nogen der har samme problem og hvad har I gjort for at løse det
???????

Mvh.
Hans

Fra : Thomas

Dato : 23-03-06 12:20

Jeg har løst et tilsvarende problem på et Asus P5GD1. Jeg mener at der på
den medfølgende cd, er de manglende drivere/opdatering til USB2. Ellers må
du besøge Microsoft.
Hilsen
Thomas