Hjælp med gem.asp
Fra : Martin

Dato : 22-03-06 19:27

Hjæææælp .

Jeg vil vildt gerne lærer ASP. men nu har jeg kigget i
toturialsene.
og der står jo at man skal gemme det minside.asp.

Men når jeg gør det. så åbner den bare Internet Explore, med
koden som jeg skrev.

Osv, så den viser det ikke i browseren ?. hvad er der galt.
men gider heller ikke hvis jeg gemmer den med minside.php
når jeg også er igang med det. så jeg kan faktisk ikke se det i
min browser :(

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Rosenkvis~

Dato : 22-03-06 21:15

Martin wrote:

> [...]
> og der står jo at man skal gemme det minside.asp.
>
> Men når jeg gør det. så åbner den bare Internet Explore, med

Jeg antager, at du mener ASP tutorialen på html.dk.

Har du læst de første tre lektioner igennem? De giver formentlig svaret
på hvorfor du ikke kan få det til at virke.

--
Why do fireflies die so soon?
http://www.jensercube.dk/sig.asp

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 23-03-06 17:49

> Osv, så den viser det ikke i browseren ?. hvad er der galt.
> men gider heller ikke hvis jeg gemmer den med minside.php
> når jeg også er igang med det. så jeg kan faktisk ikke se det i
> min browser :(

Du kan ikke bare åbne dem direkte i din browser. Du skal lægge dem på en
webserver, den kan så køre lokalt på din egen computer, og tilgå dem
derfra.

Martin Kaltoft

Fra : spintail

Dato : 26-03-06 08:13

Husk at læse HELE tutorialen .....

MvH
Allan

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 26-03-06 23:18

> Husk at læse HELE tutorialen .....

Hvilken tutorial mener du jeg skal læse?

Martin Kaltoft