S:Spørgsmål
Fra : Morten Ringgaard

Dato : 22-03-06 17:20

Hej Alle

Undskyld hvis det er den forkerte gruppe jeg er i

På mac-maskinerne har i bunden af skrive-bordet et smart funktion man kan se
programmerne komme frem ved at kører musen hen over dem..

Har hørt det også findes til windows xp(en plugin)

Er helt sikkert en derude da ved noget om dette..

På forhånd tak...

Morten

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 22-03-06 18:17

Den 22-03-06 17.20 skrev Morten Ringgaard følgende:

> Undskyld hvis det er den forkerte gruppe jeg er i

Det er det, du burde have brugt Windowsgruppen, det har ikke noget med
en browser at gøre.

> På mac-maskinerne har i bunden af skrive-bordet et smart funktion man kan se
> programmerne komme frem ved at kører musen hen over dem..
>
> Har hørt det også findes til windows xp(en plugin)

Der findes flere, fx denne:
http://home.cogeco.ca/%7Erklauncher/
Det er dog ikke et plugin, men et selvstændigt program - der så til
gengæld kan bruge plugins.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Læs hvilke fordele Firefox giver, og lær at udnytte programmets mange

Fra : TL

Dato : 24-03-06 11:44

"Kim Ludvigsen" skrev i en meddelelse :

> [...]
>
> Der findes flere, fx denne:
> http://home.cogeco.ca/%7Erklauncher/
> Det er dog ikke et plugin, men et selvstændigt program - der så til

Tror nu det er Apples Expose der tænkes på. Du finder det her:

http://www.winplosion.com/

mvh.

TL
--
Billig hjemmeside | Professionelt design | Lindkold Webdesign
www.lindkold.dk