Erhvervsspidser retter nyt angreb mod rege~
Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-06 11:30

Så kører Niels Duelort igen med klatten og denne gang har han fået
selskab af Lars Kolind.

For de uindviede kan jeg fortælle at Lars Kolins for en 6 - 7 år siden
var udråbt til dansk erhvervslivs finsnsgeni efter en række
spekulerings succeser med finansselskabet 2M invest.

Medierne og især DR dyrkede ham som en erhvervs gud der havde forstand
på alting skønt det eneste 2M invest egentlig gjorde var at opkøbe
retten til andres ideer. Egne ideer var der langt imellem.

Efter en rækker successer gik 2M invest så på røven med et gigantisk
underskud hvor en række småsparere mistede alt.

Men lars kolind dyrkes stadig i visse presse kredse som en guru og nu
er han mindsanten også indvandringspolitisk ekspert.

Hverken Niels duelort eller lars kolind skal jo leve med følgerne af
den førte indvandringspolitik, de befinder sig i en indtægtsklasse
hvor det ikke er aktuelt for dem og derfor har de så let ved at dømme
andre.

Stod det til mig blev de sat på det første fly til et strengt islamisk
land, medbringende en kuffert med alt deres guld så kan de leve videre
der med deres dhimmi attitude.

Fra : Martin Larsen

Dato : 22-03-06 13:09

Tveskaeg fortalte:

> Så kører Niels Duelort igen med klatten og denne gang har han fået
> selskab af Lars Kolind.

Det virker som om kredsen af tilsyneladende landsforrædere omkring Mufti
El-imam, Duelort og ugebrevet har tænkt sig at sende had-propaganda mod
regeringsstøttepartiet på daglig basis.

Vi må være opmærksomme på dette og svare igen så skarpt som muligt.

Mvh
Martin
--
Befri DK

Fra : Martin

Dato : 22-03-06 14:01

Martin Larsen skrev:

> [...]
> >
> Det virker som om kredsen af tilsyneladende landsforrædere omkring Mufti
> El-imam, Duelort og ugebrevet har tænkt sig at sende had-propaganda mod

Vær nu opmærksomme på Asger Aamund før vi dømmer erhvervstoppen.
Kolort og Duelort kæmper såmænd bare (amatøragtigt) for at hjemtage
deres stagnerende eksportindtægter til MØ. Det er alm
erhvervspolitik. Men tydeligvis har de 2 INGEN forstand på lobbyisme
og det skjulte diplomati. De kaster sig højt råbende ud fra 10 m
vippen i von Ands pengetank og føler sig uovervindelige. Men som en
bobby i London engang sagde til mig da jeg spurgte til hans våben: The
taller they are, the longer they fall.

Mvh
Martin

Fra : Tveskaeg

Dato : 22-03-06 14:15

On 22 Mar 2006 05:01:22 -0800, "Martin" <Nexus1@lab.org> wrote:

> [...]
>vippen i von Ands pengetank og føler sig uovervindelige. Men som en
>bobby i London engang sagde til mig da jeg spurgte til hans våben: The

Apropos Asger Aamund (ham der er gift med den afdankede porno
skuespillerinde susanne bjerrehus) og hans Bavarian Nordic selskab.

Det selskab har kørt med dundrenede underskud i de sidste 5 år,
regnskabet for sidste år viste et underskud på 125 millioner så måske
det var en god ide at han interesserede sig mindre for politik og mere
for hvordan man driver virksomhed uden at tabe penge!