Indsæt fra form
Fra : johnny pedersen

Dato : 22-03-06 08:38

Hvis jeg gerne vil have lavet en folder med navn fra en
request.form f.eks. Hvordan sætter jeg den ind i nedenstående
kode ? Dvs. request.form("navn") skal sættes ind der hvor der
står (\nyfolder")

<%

folder = request.form("navn")

dim fs,f
set fs=Server.CreateObject("Scripting.FileSystemObject")
set f=fs.CreateFolder(Server.MapPath("\nyfolder"))
set f=nothing
set fs=nothing

Set fileObject = fso.GetFile(Server.MapPath("\test") &
"\logind.gif")
fileObject.Copy Server.MapPath("\nyfolder") & "\",true
Set fileObject = Nothing
Set fso = Nothing

Set fileObject = fso.GetFile(Server.MapPath("\test") &
"\index_ny.asp")
fileObject.Copy Server.MapPath("\nyfolder") & "\",true
Set fileObject = Nothing
Set fso = Nothing

%>

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jan Vinten

Dato : 22-03-06 09:47

Hej Johnny,

Ja, umiddelbart skal du bare skrive nedenstående:

set f=fs.CreateFolder(Server.MapPath("\" & Request.Form("navn")))

Du skal dog overveje at "rense" din streng for tegn der ikke må bruges
i forbindelse med oprettelse af biblioteker.

æøå-'¨etc etc...

/ Jan

Fra : johnny pedersen

Dato : 22-03-06 10:03

Hej Jan,

Tak for det, jeg havde rodet mig ud i noget med flere &

Men nu virker det fint, tak og jeg skal nok rense før folder laves.

mvh

Johnny