søger avis artikler fra politiken og Berli~
Fra : Tim Gjerlufsen

Dato : 21-03-06 23:07

Hvis der er nogle som skulle ligge inde med nogle af disse er der nogle
enkelte artikler som er jeg interesseret i at få en scannet kopi af.

Det drejer sig om en myrdet enke og hendes gudsøn.

Enken Falckenthal og gudsønne hed: Assurandør Arnold Tønder.

På forhånd tak

Mvh Tim Gjerlufsen
Slægtforsker i Tønder slægten.

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 22-03-06 00:02

"Tim Gjerlufsen" <Tim@Gjerlufsen.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er nogle som skulle ligge inde ....

Det kongelige bibliotek - avislæsesalen i Diamanten har den på film.
Stadsbiblioteket i Århus sikkert også - samt original.

--
Med venlig hilsen Poul Erik Jensen
www.genealog.dk www.skolekammeraten.dk

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-03-06 08:27

> Det drejer sig om en myrdet enke og hendes gudsøn.
>
> Enken Falckenthal og gudsønne hed: Assurandør Arnold Tønder.
---------
1. Hvornår ca. ???
2 Ved du at et hvert bibliotek med respekt for sig selv, har en del
avisartikler stående i bogform?
Husker ikke lige hvad titlen er, men spør' ved skranken.

Hilsen
Flemming

Fra : Michael Lund

Dato : 22-03-06 18:45

"Flemming Svendsen" <zeus2@mailSLETMIG.dk> skrev i en meddelelse

> 1. Hvornår ca. ???

19 - 20 maj ´45. Det står jo i overskriften.

> 2 Ved du at et hvert bibliotek med respekt for sig selv, har en del
> avisartikler stående i bogform?
> Husker ikke lige hvad titlen er, men spør' ved skranken.

De kan også findes som mikrofilm på større biblioteker.

Mvh.
Michael

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 22-03-06 19:20

> 19 - 20 maj ´45. Det står jo i overskriften.
> Mvh.
> Michael
Hovsa, undskyld.
Det ser jeg ikke med mindre jeg holder på med musen.
Flemming.