split et billede
Fra : Arne Augustesen

Dato : 20-03-06 23:36

Hej

Findes der et program som kan del/split et billede op i celle/tabel.

mvh
Arne

Fra : Klaus Andersen

Dato : 20-03-06 23:47

"Arne Augustesen" <Teknisk@fairdesign.dk> skrev i en meddelelse

> Findes der et program som kan del/split et billede op i celle/tabel.

Ja - f.eks. Adobe ImageReady

Fra : Arne Augustesen

Dato : 21-03-06 06:57

Hej Klaus

Jeg har en skabelon til en hjemmeside, og vil dele billede op i mindre
billede, derefter gemme dem, hvorefter indsætte dem i en tabel.
Kan du give lidt hjælp til at starte med udskær et enkelt afsnit i billedet,
hvorefter jeg gemmer det.

mvh
Arne

Fra : Lars Fragstrup

Dato : 21-03-06 07:34

Arne Augustesen skriblede:
> [...]
> billede, derefter gemme dem, hvorefter indsætte dem i en tabel.
> Kan du give lidt hjælp til at starte med udskær et enkelt afsnit i

Hjælpen findes her:

http://www.usenet.dk/grupper.pl

--
Lars Fragstrup