Forskel på sim-kort størrelse
Fra : Jesper Hansen

Dato : 20-03-06 17:37

Hejsa

Sidder lige og tænker over hvilket mobil selskab der skal have mig som
kunde. Derfor har jeg lige kigget lidt på hvad de tilbyder og der er jo
meget og en del forskel. Jeg har en Nokia 5140i og tænkte på om under
stående er noget jeg skal tænke over også??

F.eks. unotel har et 16 kb sim kort.
tele2 har et 32 kb sim kort.
telmore har et 64 kb sim kort.

Hvad har det at sige, lad mig høre jeres meninger

Venlig hilsen
Jesper Hansen c",)

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 20-03-06 21:03

> Hvad har det at sige, lad mig høre jeres meninger

Det er afgørende for hvor mange SMSer og telefonnumre du kan have liggende
på SIM-kortet. Jeg kan desværre ikke huske forskellene på de størrelser kort
du nævner.

--
Jeppe Vestergaard, København
Email: Jeppe at dailyrush denmark

Fra : Benjamin

Dato : 20-03-06 23:48

På mit telmore-kort kan der ligge 300 tlf.kontakter.
Gad vide om der er mindre plads på de andre?
mvh benjamin