Øremærke!
Fra : Chico

Dato : 20-03-06 15:31

Spørgsmål har man en inde kat eller en kat som kun kommer i løbegård, er det
så nødvendig at øremærke den?

Mvh. Chico
www.voreskat.dk

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 20-03-06 17:07

Hej Chico

Mine katte er kun indekatte, alligevel har jeg valgt at få dem tatoverede,
det kan ske, at en af dem ved et uheld kommer ud, og en kat der kun er vant
til at være inde vil være endnu mere ilde stedt, end kat der er både ude og
inde, så for at sikre dem (og mig) så godt som muligt, så er de tatoverede
)

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi

Fra : Karina Nielsen

Dato : 21-03-06 22:49

"Marianne Hellemose" <catsFJERN@webnetmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ***Ailurophil***
>
> "the greatness of a nation and it's moral progress,
> can be judged by how its animals are treated"

Uha, jeg turde heller ikke løbe nogle chancer da uldtotten her havde sin
første tur ude. Hun er kun indekat.

Vh
Karina

Fra : Kate

Dato : 26-03-06 13:27

"Chico" <canto1710@stofanet.dk> wrote in

> Spørgsmål har man en inde kat eller en kat som kun kommer i
> løbegård, er det så nødvendig at øremærke den?

Som Mariannes, så er mine også indekatte, alligevel er det øremærkede.
Uheldet kunne jo være ude så de slap ud. Jeg ville slet ikke kunne
komme mig over hvis mine pelsklumper ikke kom hjem i em sådan
situation.

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.dk