Katte urin og uv-lys
Fra : johnnyk

Dato : 20-03-06 11:22

Jeg har ladet mig fortælle at man kan finde hvor katten har strintet
på vægene, hvis man bruger uv-lys.

Er der nogen der har erfaring med det?

Kan man tage hvad som helst uv-lys eller er noget bedre end andet?

Man kan få nogle batteridrevne uv lamper, men er de kraftige nok?

Mvh Johnny

Fra : Sanni

Dato : 20-03-06 12:59

Det er rigtigt.
Jeg bruger en beregnet til frimærkesamlere.
Det fungerer fint

Fra : johnnyk

Dato : 23-03-06 15:40

Tak for svaret, jeg vil finde en uv-lampe.
Mit problem er at selvom jeg kan lugte at der er et strint, er det ikke
sikkert jeg altid kan finde det. Men måske med lidt uv hjælp bliver
det lettere.

Mvh Johnny