Hvor får jeg konstrueret en leasing kontra~
Fra : Jesper

Dato : 20-03-06 10:32

Hej !

Hvor får jeg konstrueret en leasing kontrakt ?
Kender du en hjemmeside ?
Eller skal jeg til en advokat ?

Jesper

Fra : Allan Soerensen

Dato : 20-03-06 12:40

"Jesper" <jesper@sitewalk.dk> skrev i en meddelelse

> Eller skal jeg til en advokat ?

Ja.
Det er i hvert fald en af de ting jeg vil mene man *ikke* selv skal begynde
at strikke sammen, for der kan man virkelig komme galt af sted.

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 20-03-06 21:13

Jesper wrote:
> Hej !
>
> Hvor får jeg konstrueret en leasing kontrakt ?
> Kender du en hjemmeside ?
> Eller skal jeg til en advokat ?
>
> Jesper

Der findes formularer til det - prøv hos Wroblevski i København eller en
velassorteret boghandel. Der er også advokater på internettet, der sælger
forskellige formularer til forskellige formål.

De ligner en standard lejekontrakt, men absolut til hver sit formål og må af
skattemæssige årsager absolut ikke blandes sammen.

Ved søgning på Google kom der ligeledes denne frem:

http://pophost1.business.auc.dk/jura/werlauff/pdffiles/kontrakt.pdf

der vist besvarer dit oprindelige spørgsmål.
Karsten H. Jensen