Webspeed + D-Link
Fra : StoneWare

Dato : 20-03-06 09:26

Jeg vil gerne vide hvad webspeed kører.......jeg ved at NetExpress ADSL
kører PPPoE..........med brugernavn og password, men hvad hedder det
webspeed kører hvor det er mac-adresse der bruges ( så vidt jeg ved )...??

Og så kommer mit hovedspørgsmål.........KAN jeg bruge min D-Link 604 til
webspeed ??

Jeg har fået lidt forskellige oplysninger i en anden gruppe.....

Fra : Roar Eggert Pedersen

Dato : 20-03-06 10:20

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> skrev i en meddelelse
> Jeg vil gerne vide hvad webspeed kører.......jeg ved at NetExpress ADSL
> kører PPPoE..........med brugernavn og password, men hvad hedder det
> webspeed kører hvor det er mac-adresse der bruges ( så vidt jeg ved )...??
webspeed bruger DHCP til tildeling af ip adresser

> Og så kommer mit hovedspørgsmål.........KAN jeg bruge min D-Link 604 til
> webspeed ??

Ja

/Roar

Fra : nguyen

Dato : 20-03-06 11:50

Hejsa
Det kan du rolig gøre. Jeg anvender selv webspeed + D-Link 604 Router og
telsome IP telefoni, Det funger fint på en webspeed hastighed på
384/128kbits/s

Fra : StoneWare

Dato : 20-03-06 16:35

"nguyen" <nguyen@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
> Det kan du rolig gøre. Jeg anvender selv webspeed + D-Link 604 Router og
> telsome IP telefoni, Det funger fint på en webspeed hastighed på
> 384/128kbits/s

Tak til jer begge to

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 20-03-06 17:57

"StoneWare" <HejMedDig@NoSpam.Net> wrote:

>Tak til jer begge to

Du kan da lige få en mere...
Dette er sendt gennem DI-604 på Webspeed.

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard, nospam AT privat DOT dk
Natur og Friluftsliv: <http://hiker.dk>