MP3-fil til ringetone SE T630 ?
Fra : Claus E Beyer

Dato : 19-03-06 21:43

Hvis man har en MP3-fil, hvordan kan man så lave den om til en ringetone
til en SE T630?

Claus

Fra : Peter Caspersen

Dato : 20-03-06 23:00

Hej Claus

Prøv dette her program det er gratis og lige det du mangler, hvis du har en
lyd fil så kan du med dette program beskære den til
det du gerne vil også gemme den igen som mp3 fil
http://audacity.sourceforge.net

Peter

Fra : Claus E Beyer

Dato : 21-03-06 06:43

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i

Hej Peter.

> Prøv dette her program det er gratis og lige det du mangler, hvis du
> har en lyd fil så kan du med dette program beskære den til
> det du gerne vil også gemme den igen som mp3 fil
> http://audacity.sourceforge.net

Men kan jeg så derefter lægge den beskårne MP3-fil direkte ind i telefonen
og bruge den som ringetone?

Claus

Fra : Peter Caspersen

Dato : 21-03-06 18:23

ja det kan du så længe du bare gemmer den som mp3, første gang du gemmer en
mp3 fil med programmet spørg den efter en fil, jeg kan ikke huske hvad den
hedder, men det kan du jo se når den sprøger det jeg så gjorde var at
jeg fandet filen på min computer og smed filen i Windows\system32 også kunne
programmet finde filen.

Hilsen Peter

Fra : Per Bau

Dato : 21-03-06 22:48

"Peter Caspersen" <pc@caspernet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hedder, men det kan du jo se når den sprøger det jeg så gjorde var at
> jeg fandet filen på min computer og smed filen i Windows\system32 også

Øhhhh mp3 i en T630? Peter hvilken software version kræver det?

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10117
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

http://erik.richard.er.irriterende.dk/

Fra : Peter Caspersen

Dato : 22-03-06 10:30

UPS det havde jeg ikke lige set min fejl

Du har selvføldig helt ret Per.

Peter