Leasing aftale
Fra : Jesper

Dato : 19-03-06 21:32

Hej, kan nogen hjælpe mig med eksempler på leasing aftaler. Jeg skal lease
billeder ud.

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Anders Christensen

Dato : 19-03-06 21:54

Jesper wrote:
> Hej, kan nogen hjælpe mig med eksempler på leasing aftaler. Jeg skal lease
> billeder ud.

Lease billeder ud?
Det lyder da som en ret speciel ting at lease.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Kim Schulz

Dato : 19-03-06 21:58

On Sun, 19 Mar 2006 21:54:16 +0100
Anders Christensen <vladimirr@vladimirr.dk> wrote:

> Lease billeder ud?
> Det lyder da som en ret speciel ting at lease.

Hvis det er malerier og lignende så er det vist efterhånden ganske
normalt.

Fra : Jesper

Dato : 19-03-06 22:45

Øhh.....jeg mener malerier.....nogen hjælp...???

Jesper