Åbne i en ramme
Fra : john wengel

Dato : 19-03-06 21:02

Hej.

Jeg har lavet en asp.fil som foretager et databaseopslag.
Jeg vil gerne have vist resultatet af opslaget i en ramme i et
html dokument. Hvad er den korrekte syntax ?(foretager opkaldet
fra en ramme og returnerer resultatet i en anden ramme.)

mvh
JW

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Christian Kragh

Dato : 19-03-06 22:53

> [...]
opkaldet
> fra en ramme og returnerer resultatet i en anden ramme.)

Rammestyring er clientside, så spørgsmålet hører hjemme i
dk.edb.internet.webdesign.html.

Dog kan jeg sige at så skal forespørgslen komme fra den ramme du
vil have indholdet i.

Christian

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 20-03-06 23:52

Christian Kragh wrote:

> Dog kan jeg sige at så skal forespørgslen komme fra den ramme du
> vil have indholdet i.

Det er ikke nødvendigt. Hvis rammerne er navngivne, kan man indlæse data i
den rigtige ramme ved hjælp at attributten target og med den ønskede rammes
navn som værdi. Men det er stadig et html-spørgsmål.

Erik Ginnerskov
http://html-faq.dk/

Fra : Christian Kragh

Dato : 21-03-06 03:54

> Det er ikke nødvendigt. Hvis rammerne er navngivne, kan man indlæse data i
> den rigtige ramme ved hjælp at attributten target og med den ønskede rammes
> navn som værdi. Men det er stadig et html-spørgsmål.

Også min pointe, men formulerede mig forkert.

Tak.

Christian